ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۷ ارديبهشت

گمرک ایران اعلام کرد: فعالیت سامانه اظهار گوشی‌های مسافری به گمرک ادامه دارد و این سازمان پیشنهاد داده تا برای رفع مشکلات مربوط به گوشی‌های تلفن همراه مسافری واردات گوشی‌های تلفن همراه به صورت تجاری آسان‌تر شود.
گمرک در واکنش به گزارشی در مورد «بلاتکلیفی کاربران در باز و بسته شدن ناگهانی سامانه گمرکی موبایل» اعلام کرد: سرویس «ارسال اطلاعات تلفن همراه» دچار اختلال بوده و خطاهای دریافتی مرتبط با این سرویس در مراحل «ثبت شناسه بین‌المللی گوشی تلفن همراه» به همین دلیل بوده و این اختلال از سمت گمرک نبوده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۷ ارديبهشت

به گزارش بورس‌نیوز، دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در حالی پایان یافت که شرکت ارتباطات سیار جهت تعامل با سهامداران و پاسخگویی به آن‌ها، حضور فعالی در این رویداد داشت.
شاید حضور یک اپراتور تلفن همراه در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در ابتدا کمی عجیب به نظر برسد. اما وقتی یک اپراتور برخلاف رقبایش، نه تنها راه و روش شفاف‌سازی و حضور در بورس را در پیش بگیرد و رتبه یک کیفیت افشا و اطلاع‌‌رسانی را در میان تمامی شرکت‌های بورسی کسب کند، طبیعتا از فرصت نمایشگاه تخصصی بورس نیز برای تعامل با فعالان این حوزه استفاده می‌کند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۷ ارديبهشت

نتایج دو برابر ظرفیت پذیرش نیروهای امریه سربازی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (مرحله سوم جذب) اعلام و زمان دعوت به مصاحبه ۱۰ اردیبهشت ماه درنظر گرفته شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۶ ارديبهشت

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فناوری اطلاعات ،بیش از ۱۲۰ نفر از منتخبین رویدادهای کارآفرینی دانش آموزی که در تهران و شهرستان های استان تهران برگزیده شده‌اند، در حاشیه این رویداد مجددا به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۶ ارديبهشت

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فناوری اطلاعات ایران در این رویداد دانش‌آموزان ۱۵ مدرسه مشارکت داشتند. دانش آموزان طی دوره‌هایی۳ روزه بر اساس ایده‌های خلاقانه‌ی خود، گروه‌هایی را شکل دادند و با مربیانی که برایشان در نظر گرفته شده بود مهارت آموزی را آغاز کردند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۶ ارديبهشت

کافه‌بازار اعلام کرده است تا کنون شواهدی در زمینه نشت اطلاعات حساب کاربران به دست نیامده است.
به گزارش پیوست، اخباری در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر نشت اطلاعات تعدادی از کاربران کافه‌بازار منتشر شده است؛ اما این پلت‌فرم عرضه برنامه‌های اندرویدی در اطلاعیه‌ای این نفوذ را تایید نکرده است. با وجود ۴۰ میلیون کاربر این اپلیکیشن احتمال حمله به این پلت‌فرم زیاد است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۶ ارديبهشت

بازار تهاتر آنلاین شهرداری تهران برای انجام معاملات میان بدهکاران و طلبکاران شهرداری تهران در بهار امسال راه‌اندازی می‌شود.
به گزارش پیوست، شورای شهر تهران اعلام کرده بازار تهاتر آنلاین (معامله پایاپای) شهرداری با هدف حذف واسطه‌ها در انجام معاملات شهرداری بهار امسال راه‌اندازی می‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۶ ارديبهشت

به گزارش ایسنا، در حالی‌ که دیوان عدالت اداری همچنان بر رأی صادر شده درباره ممنوعیت دریافت آبونمان تأکید می‌ورزد، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دفاع از مصوبه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای دریافت آبونمان، ابطال رأی صادر شده را درخواست کرده است.

ادامه مطلب