ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۲ بهمن

مدیرکل بخش خدمات ارزش‌افزوده همراه اول اعلام کرد که از ابتدای بهمن ماه سال جاری، روش تسهیم درآمد حاصل از سرویس‌های ارزش‌ افزوده این اپراتور با هدف تشویق اپلیکیشن‌های پرکاربرد به حضور در این بازار، با تغییراتی همراه شده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۲ بهمن

آمارهای جدید وب‌سایت دیوار نشان می‌دهد تعداد کسب‌وکارهای فعال در این پلتفرم خرید‌وفروش کالاهای دست‌ دوم در سال جاری نسبت به سال گذشته ۵۲ درصد رشد داشته است. تعداد کسب‌وکارهای فعال روی این سرویس در ۹ ماهه نخست امسال به ۳۸۲ هزار و ۱۹۱ کسب‌وکار رسیده است.
به گزارش روابط عمومی سایت دیوار، سال گذشته تعداد کسب‌وکارهای فعال در این پلتفرم۲۵۰ هزار و ۲۲۴ کسب‌و‌کار بوده که شامل همه فروشندگان کالاهای نو، دست دوم، بخش خدمات و کاریابی روی این سرویس می‌شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۲ بهمن

به گزارش مهر، ابوالحسن فیروزآبادی در جمع خبرنگاران در حاشیه همایش «سیاستگذاری و حکمرانی عمومی» در پاسخ به سؤال خبرنگار مهر، با بیان اینکه هویت فضای مجازی در توسعه اقتصادی کشور نقش مؤثری دارد، اظهار داشت: در این فضا دو موضوع اتوماسیون و شفاف شدن هویت‌ها را مد نظر قرار داده‌ایم.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۲ بهمن

به گزارش مهر به نقل از سازمان فضایی ایران، تصمیم برای این همکاری مشترک ۳ جانبه همزمان با سفر مرتضی براری رئیس سازمان فضایی ایران به استان قم و دیدار با تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) اتخاذ شد.
در این نشست پیشنهاد شد تا بین حوزه علمیه قم، سازمان فضایی ایران و دانشگاه قم ، یک انجمن مطالعاتی مشترک جهت هم اندیشی و همکاری در حوزه علوم فضایی و علوم نجوم تشکیل شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۱ بهمن

به گزارش مهر به نقل از پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، پنجمین نشست از سلسله نشست‌های ذخیره و بازیابی اطلاعات با عنوان «تقویت پرس‌وجوهای کاربران» با سخنرانی داود حاصلی،‌ دانش‌آموخته علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه تهران، در ایرانداک برگزار می‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۱ بهمن

به گزارش مهر، دومین کنفرانس حکمرانی و سیاست‌گذاری عمومی توسط اندیشکده مطالعات حاکمیت و سیاست‏گذاری دانشگاه صنعتی شریف با شعار سیاستگذاری باز و تعامل و با محوریت تعامل حاکمیت، مردم و نخبگان، در مرکز همایش‌های صدا وسیما آغاز به کار کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۱ بهمن

به گزارش مهر، محمدجواد آذری جهرمی در صفحه خود در توئیتر اعلام کرد: شاید پول نباشه، اما خلاقیت که هست.
وی افزود: ‏فضاهای اداری خوبی که داشتیم را تجهیز کردیم تا در اختیار شرکت‌های نوپا بگذاریم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۱ بهمن

سید ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی در گفت‌وگو با ایلنا، در پاسخ به سوالی در مورد اظهار نظر برخی درباره امکان رفع فیلتر برخی شبکه‌های اجتماعی از جمله تلگرام، گفت: فعلا در شورای عالی فضای مجازی هیچ صحبتی برای رفع فیلترینگ نشده است.

ادامه مطلب