سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۱ دي

از ماه مارس، غول اینترنت چین، Tecnent متعاقب دستور دولت مرکزی چین از انتشار بازی‌های ویدئویی منع شد. رویترز گزارش کرد، رگولاتورهای چینی روز شنبه انتشار ۸۰ بازی ویدئویی انلاین را پس از یک دوره‌ی یک ماهه تائید کردند. هیچ یک از لیست عنوان‌های تائید شده شامل بازی‌های Tencent، بزرگ‌ترین شرکت بازی‌سازی جهان نبوده‌اند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۱ دي

Essential اعلام کرد تولید این گوشی را متوقف می‌کند. Droid Life متوجه شد که انبار این موبایل کاملا خالی شده و Essential می‌گوید دیگر این گوشی را نمی‌سازد.
به عنوان بخشی از این اعلامیه، این شرکت چیزی را تائید می‌کند که طرفداران مدت‌های طولانی است امید دارند که تحقق یابد: Essnetial رسما در حال کار بر روی "تولید موبایل" دومی است. به نظر ‌می‌رسد این موبایل باریک با استفاده از هوش مصنوعی به ایمیل‌ها و پیام‌های متنی پاسخ می‌دهد.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۱ دي

به گزارش Digiato، چند روزی می‌شود که بعضی از کاربران PES 2019 در اتصال به سرورهای این بازی مشکل داشتند که سرانجام امروز روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌ها اعلام کرد که مشکل اتصال به سرورهای این بازی به طور کامل رفع شده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۱ دي

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: کارگروه ارتباطات و فضای مجازی در کمیسیون صنایع و معادن پیگیر مسئله افزایش قیمت تعرفه‌های اینترنتی است.
رضا علیزاده در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت در خصوص افزایش تعرفه‌های اینترنتی و نحوه رسیدگی مجلس به این موضوع گفت: علیرغم اینکه وزیر ارتباطات عملکرد خوبی دارد ولی اپراتورهای ایرانسل و همراه اول از حوزه مدیریت وزیر ارتباطات تبعیت نمی‌کنند و گاها خودسرانه تصمیماتی می‌گیرند که مشتریان را به مشکل می‌اندازند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۱ دي

در احکام جداگانه‌ای از سوی سید مجید صدری، نادر صابری‌وند به عنوان معاون جدید حقوقی، تنظیم مقررات و امور مجلس و هادی اقدم با حفظ سمت سازمانی به عنوان سرپرست جدید اداره کل بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران مدیرعامل شرکت مخابرات ایران منصوب شدند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۱ دي

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید براهمیت بازنگری قراردادهای پیمانکاران در سراسر کشور اظهار داشت :این امر به منظور یکپارچگی و وحدت رویه در تمامی قرار دادهای مناطق مخابراتی در سراسر کشور صورت می‌گیرد.
سید مجید صدری با تاکید بر لزوم اجرای عدالت و شفافیت و تعیین چارچوب واحد در کل کشور افزود: اين شركت با ايجاد فضای رقابتی عادلانه بين پيمانكاران به دنبال شرایط مطلوب برای افزایش رضایتمندی کارکنان، مشتریان و ذینفعان است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۰ دي

به گزارش مهر، عباس آسوشه در نشست بررسی عملکرد پیام‌رسان‌های بومی و نقش ذیربط در تقویت یا تضعیف آن با اشاره به اینکه نحوه عملکرد این مرکز در حوزه‌ی پیام‌رسان‌های بومی زیر سئوال رفته است، گفت: مصوبات شورای عالی فضای مجازی روی زمین است و کسی پاسخگوی آن نیست.
وی گفت: شاهد هستیم که زمانی که مرکز ملی در خدمت بخش خصوصی است از آن تعریف می‌کنیم اما زمانی که به عنوان نقطه کانونی سیاستگذاری تصمیماتی اتخاذ کند با اعتراض همراه می‌شود.

ادامه مطلب