ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۱ شهريور

گزارش ایلنا، منوچهر منطقی در خصوص ملاحظات و الزامات اجرایی برای تحقق راهبردهای کلان حوزه‌ی فضایی کشور، گفت: تقسیم کار نهادی بین بازیگران حوزه‌ی فضایی کشور بر مبنای سند جامع توسعه‌ی هوافضای کشور با پیشنهاد مرکز ملی فضایی یکی از الزامات تحقق راهبردهای کلان حوزه‌ی فضایی کشور است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۱ شهريور

به گزارش مهر، محمدجواد آذری جهرمی در مراسم اختتامیه‌ی مسابقه‌ی عکس «همه جا در دسترس» که توسط وزارت ارتباطات برگزار شد، با تاکید بر اقدامات انجام شده طی سال نخست فعالیت دولت دوازدهم برای افزایش دسترسی مردم به خدمات ارتباطی گفت: طی یک سال اخیر و در ادامه‌ی مسیر توسعه‌ی ICT در کشور، موفق شدیم پوشش باند پهن را در همه‌ی شهرها کامل کنیم.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۱ شهريور

به گزارش مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، علیرضا دلیری با اشاره به بررسی‌های صورت گرفته از دستگاه‌های متولی فعالیت در حوزه‌ی سرمایه‌گذاری خطرپذیر گفت: بر اساس بررسی عملکردی که ما از دستگاه‌های متولی این فعالیت در این بخش انجام داده‌ایم، دریافته‌ایم در سه سال گذشته بیش از ۱۸ هزار میلیارد ریال، سرمایه‌گذاری خطرپذیر صورت گرفته یا در حال اجرا است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۰ شهريور

به گزارش Itmen، محمد جواد آذری جهرمی به مناسبت حضور یک ساله‌اش در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گزارشی از عملکرد خود ارایه کرد. خلاصه ای از این گزارش که در صدا و سیما ارایه شد را می‌خوانید.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۰ شهريور

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از ثبت نام تلفن ثابت در همه‌ی استان‌های کشور به صورت نامحدود خبر داد و گفت: فیش‌های در نوبت تلفن ثابت به زودی تعیین تکلیف می‌شوند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۰ شهريور

به گزارش فارس، رئیس پلیس فتای ناجا با انتقاد از این مطلب که اینترنت کشور حد ابتدا و انتها ندارد، گفت: فضای مجازی و شبکه‌ی اجتماعی را رها کرده‌ایم تحت عنوان اینکه گفته می‌شود مردم آزاد باشند و به اطلاعات دسترسی آزاد داشته باشند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۰ شهريور

به گزارش ایسنا، طبق اظهارات فعالان بازار، سیم‌کارت‌های دائمی قدیمی که تقاضای زیادی برایشان وجود دارد، تعیین‌کننده‌‌ی قیمت سیم‌کارت هستند و با توجه به جایگاهشان نزد کاربران و قدمتی که دارند،‌ به نوعی ایجاد بورس کرده‌اند تا جایی که قیمت بعضی از این سیم‌کارت‌ها به چند صد میلیون تومان هم رسیده است!

ادامه مطلب