ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۴ مرداد

به گزارش مهر، معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از ورود مقام قضایی به مساله‌ی واردات گوشی موبایل در جهت حل مشکلات به وجود آمده در این بازار به دلیل تغییرات نرخ ارز و تخلف واردکنندگان خبر داد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۴ مرداد

شایعه شده اینتل در اول اکتبر از پردازنده‌های نسل نهم خود رونمایی می‌کند. در حالیکه عرضه‌ی تراشه‌های ۱۰ نانومتری Cannon Lake اینتل تا سال ۲۰۱۹ به تاخیر افتاد، این مدل جدید مبتنی بر پیشرفت‌هایی در پردازنده‌ی ۱۴ نانومتری موجود خواهد بود. Wccftech گزارش می‌کند اینتل تراشه‌های Core i9 ،i7 و i5 خود را در تاریخ اول اکتبر تحت عنوان تراشه‌های نسل نهم معرفی خواهد کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۴ مرداد

پس از پنج سال همکاری با تسلا، معاون سابق بخش سخت‌افزار Mac، آقای Doug Field به این شرکت کوپرتینویی باز می‌گردد – ظاهرا وی بر روی پروژه‌ی ماشین خودران اپل به نام تیتان کار خواهد کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۴ مرداد

در چارچوب وظایف دبیرخانه‌ی شورای اجرایی فناوری اطلاعات، ارزیابی چهارم خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی کشور در شهریورماه اعلام خواهد شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۴ مرداد

معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی می‌گوید درخواست وزیر ارتباطات مبنی بر طرح موضوع رفع فیلتر توئیتر در جلسه‌ی کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه غیرقانونی است.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۴ مرداد

باید قبول کنیم امروزه دستیار صوتی هوشمند، کمک شایانی به انسان‌ها کرده است. دستیار هوشمند Siri، سبب می‌شود تا بسیاری از کارهای کاربرش، بدون اتلاف وقت انجام شود. البته این ویژگی تنها با صدای مالک گوشی فعال خواهد شد و نه فرد دیگر! Apple تصمیم گرفته تا این مشکل را حل کند و در نتیجه قصد دارد تا ویژگی جدیدی را برای این دستیار صوتی توسعه دهد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۴ مرداد

کارشناسان انتظار دارند که تلفن همراه پرچم‌دار Huawei با تکنولوژی پیشرفته در نمایشگاه بین‌المللی IFA 2018 آلمان که قرار است ۳۱ آگوست برگزار شود، رونمایی گردد. از این‌رو بازدیدکنندگان با سری جدیدی از تلفن‌های هوشمند کمپانی آشنا خواهند شد.

ادامه مطلب