ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۲ مرداد

مجموعه‌ی گیم کانکشن فرانسه شرایط ویژه‌ای را برای حضور استودیوهای بازی‌سازی ایرانی در نظر گرفته تا بازی‌سازان ایرانی راحت‌تر بتوانند در این رویداد تجاری معتبر حضور پیدا کنند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۲ مرداد

پس از اینکه کوالکام ملزم به پرداخت جریمه‌ی ۷۷۴ میلیون دلاری برای نقض قوانین عدم اعتماد شد، به توافقی با کمیسیون تجارت عادلانه‌ی تایوان رسید تا این وضعیت را تعدیل کند. در عوض این شرکت تنها مجبور به پرداخت ۹۳ میلیون دلار از جریمه‌ی اولیه است که آن را قبلا پرداخت کرده است، اما کوالکام باید تعدادی قوانین دیگر را که این رگولاتور تایوانی مقرر کرده، رعایت کند.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۲ مرداد

سونی اعلام کرد بیش از ۵۲۵ میلیون کنسول PlayStation را در سراسر جهان از زمان راه‌اندازی این آن از ۲۴ سال پیش تاکنون فروخته است و اینکه در حال انجام نسخه‌ی خاصی برای یادبود این رویداد است. سونی از نسخه‌ی PS4 Pro با رنگ بدنه‌ی آبی تیره‌ی نیمه شفافی رونمایی کرد که با یک کنترلر مسابقه‌ی DualShok4، دوربین PlayStation، پایه‌ی عمودی، و هدست مونو تکمیل شده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۲ مرداد

اسپاتیفای در حال آزمایش قابلیت جدیدی در استرالیا است که به کاربران رایگان آن اجازه می‌دهد هر چند بار که مایل هستند تبلیغات را غیر فعال کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۱ مرداد

به گزارش فارس، یک مقام دولتی گفت: با وجود آنکه عمر پیام‌رسان‌های ما چندان زیاد نبوده اما ۱۴ درصد کسب‌وکارها و بنگاه‌های داخل روی پیام‌رسان‌های داخلی کار می‌کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۱ مرداد

به گزارش Itmen، دو شرکت اسنپ و تپسی در یک نشست مشترک که در محل اتحادیه‌ی کسب‌وکارهای اینترنتی به لایحه‌ی جدید وزارت کشور که فعالیت شرکت‌های حمل‌ونقل را به شهرداری محول می‌کند اعتراض کردند.

ادامه مطلب