ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۱ مرداد

سهم خط و زبان فارسی در فضای وب اکنون به ۱.۹ درصد رسیده و مطابق اهدافی که در نظر گرفته‌ شده، این عدد باید به چهار درصد برسد و سازمان فناوری اطلاعات، زمان‌بندی چهارساله‌ای را برای این کار در نظر گرفته است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۰ مرداد

۱۶ شرکت فعال در حوزه‌ی فناوری نسبت به بر هم خوردن شرایط رقابت آزاد در بین شرکت‌های ارایه‌دهنده‌ی خدمات اینترنت کشور هشدار دادند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۰ مرداد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: استفاده از سیم کارت‌های شخصی تلفن همراه برای انجام فعالیت‌های تبلیغاتی خلاف و ممنوع است و وزارت ارتباطات با آن برخورد می‌کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۰ مرداد

به گزارش ایسنا، فراهم کردن امکانات ارتباطی در زمان اربعین و حج واجب در سال‌های گذشته، همواره از اهمیت زیادی برخوردار بوده است و در صورت مناسب بودن شرایط ارتباطی، یکی از موفقیت‌های هر سال را رقم می‌زند.
نصب فیبر نوری در مرز ایران و عراق، شرکت ارتباطات زیر ساخت در نقاط از پیش تعیین شده‌ای در مرز ایران و عراق، فیبر نوری نصب و اجرا کرده است و منتظر اعلام نهایی وزارت کشور در خصوص نقاط تردد مرزی برای زائران در ایام اربعین است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۰ مرداد

کوالکام، سازنده‌ی تراشه‌ی میلیاردها پردازنده‌ی گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، و دیوایس‌های اینترنت چیزها در اطراف جهان، اسنپدراگون ۶۷۰ را معرفی کرد، سیستم میان‌رده‌ای با بهبود عملکرد هوش مصنوعی.

ادامه مطلب