ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۲ مرداد

امیر ناظمی عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات در الکامپ گفت: وزارت کشور با تقدیم لایحه‌ای به هیات دولت خواستار محدودیت در فعالیت سرویس‌های حمل و نقل آنلاین از جمله اسنپ و تپسی شده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۲ مرداد

اپل روز به روز به تبدیل شدن به شرکتی یک تریلیون دلاری نزدیک می‌شود، این شرکت امروز نتایج مالی سه ماهه‌اش را منتشر کرد که از تخمین تحلیلگران پیشی گرفت و چند درصد دیگر به ارزش سهام آن افزوده شد – ارزشی که بر اساس استانداردهای اپل، ده‌ها میلیارد دلار است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۲ مرداد

در ماه می و در کنفرانس توسعه‌دهنده‌ی F8 فیسبوک، واتس‌اپ اعلام کرد ویژگی تماس گروهی با پشتیبانی صدا و تصویر را از اواخر سال جاری فعال می‌گردد. و حالا، واتس‌اپ می‌گوید این ویژگی برای کاربران iOS و اندروید در سراسر جهان از امروز ارائه شده است. این قابلیت تماس گروهی به طور همزمان ارتباط چهار نفر را بدون توجه به مکان آن‌ها پشتیبانی می‌کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۲ مرداد

درآمدهای سه ماهه‌ی سامسونگ رویدادی ناخوشایند را تجربه می‌کنند، و این بدان معنا است آن طور که این شرکت همیشه در راستای پیش‌بینی درآمدی‌اش پیش می‌رفته، حالا ثبت سود آن پایان یافته است. سامسونگ سود عملیاتی ۱۳.۳ میلیارد دلار با فروش ۵۲.۱ میلیارد دلار را اعلام کرد که درآمد آن ۴ درصد پایین‌تر از آمار سالیانه بود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۲ مرداد

به گزارش سایت رسمی Apple، این توسعه‌دهنده قصد دارد تا امنیت کامل محصولات خود را برای کاربرانش تضمین کند، به‌ طوریکه خود کاربران نیز به تائید هویتشان احتیاج داشته باشند. متخصصان این کمپانی اعلام کرده‌اند گوشی‌های هوشمند این کمپانی در صورتی که قفل صفحه‌نمایش باز نشود از طریق کامپیوتر شارژ نخواهد شد. البته پس از باز کردن قفل صفحه‌نمایش تا یک ساعت گوشی نیاز به تائید هویت ندارد و پس از گذشت زمان یک ساعت، مجدداً باید رمز عبور خود را وارد نمایید.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۲ مرداد

محصول Oppo F9 Pro یکی از کپی‌های iPhone X است که صفحه‌نمایش آن دارای برش خاص در بالای صفحه است. برش مذکور با انتشار تصاویر جدید از تیزر محصول تائید شده است. یکی از ویژگی‌هایی که محصول را از سایر رقبا در بازار متمایز می‌کند، وجود دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی است. علاوه بر این صفحه‌نمایش آن ۶.۳ اینچ و کیفیت تصویر در آن Full HD Plus است.

ادامه مطلب