سرگرمی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۳ مرداد

هر از چند گاهی تولیدکنندگان محصولات مختلف به‌ طور جدی علاقه‌مند به توسعه‌ی گوشی‌های هوشمند برای بازی هستند. در سال ۲۰۱۱، Sony Ericsson محصول Xperia Play را عرضه کرد که یکی از اولین گوشی‌های هوشمند برای گیمرها به‌ حساب می‌آمد و سپس در پایان سال ۲۰۱۷ سازنده‌ی تجهیزات بازی Razer تصمیم گرفت تا یک محصول انحصاری برای گیم معرفی کند. در همان سال، Xiaomi گوشی هوشمند Black Shark و Nubia محصول Nubia Red Magic را معرفی کردند، انتظار می‌رود تا چند ماه آینده نیز محصولی از Huawei معرفی شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲ مرداد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته‌ی گذشته حسین فلاح جوشقانی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در مصاحبه‌ای از اصلاح قیمت و تعرفه‌ی اینترنت تا پایان تابستان سال جاری خبر داد. او هدف از این تغییر را اصلاح تعرفه‌ی اینترنت در جهت آزادسازی نرخ‌ها و رقابتی کردن بازار این بخش عنوان کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲ مرداد

به گزارش فارس، معاون وزیر ارتباطات گفت: ۳۱۴ خدمت الکترونیکی در بیست‌وچهارمین نمایشگاه الکامپ ارایه می‌شود و دولت همراه نیز به عنوان یک خدمت جدید ارایه خواهد شد.
رسول سراییان رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران در نشست خبری بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ (الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی) اظهار داشت: برنامه‌ریزی این نمایشگاه از بهمن ماه سال گذشته با همکاری سازمان فناوری اطلاعات ایران و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای آغاز شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲ مرداد

به گزارش تسنیم، معاون اول قوه‌ی قضاییه امروز با اشاره به واردات موبایل توسط یکی از شرکت‌های واردکننده‌ی وابسته به شستا، گفت: مدیرعامل شستا احضار شده و با وجود اینکه این شرکت‌ها زیرمجموعه‌ی شستا هستند از جزئیات اظهار بی‌اطلاعی کردند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲ مرداد

به گزارش ایرنا، رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران ارائه‌ی صد درصدی اظهارنامه‌های مالیاتی امسال را نشانه‌ی رشد و پیشرفت دولت الکترونیک در کشور دانست.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲ مرداد

به گزارش ایلنا، بعد از دور خارج شدن دکل‌های تلفن همراه در پی قطعی برق در زلزله‌های کرمان و کرمانشاه و همچنین وقوع چندین زلزله‌ی پی در پی قوی در کشور، مانور پایش وضعیت منبع تغذیه دکل‌های ارتباطی تلفن همراه در کشور کلید خورد.

ادامه مطلب