سرگرمی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱ مرداد

متخصصین Valve راه جدیدی را برای شناسایی کاربران فیک خود پیدا کرده‌اند. Valve در عرض دو روز رکورد مسدود کردن حدود ۹۰ هزار اکانت فیک را ثبت کرده است. این تعداد در روز اول ۲۸ هزار اکانت و در روز دوم ۶۱ هزار اکانت بوده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱ مرداد

امروز برای بار دوم شاهد اختلالاتی در پیام‌رسان فیلتر شده‌ی تلگرام بودیم. گفتنی است در برخی مناطق ارسال و دریافت پیام‌ها و تصاویر امکان‌پذیر نبود. البته توسعه‌دهنده‌ی این پیام‌رسان، پاول دوروف در برابر واکنش کاربرانش سکوت کرده و هیچ دلیل را برای قطعی‌های پی‌درپی عنوان نکرد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱ مرداد

پس‌ از اینکه اطلاعات مربوط به گواهی‌نامه‌ی گوشی هوشمند چینی TCL T700X در سایت TENAA منتشر شد، ویژگی‌هایی از این محصول به‌ صورت عمومی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد. در این وب‌سایت رسمی توضیحاتی همچون میزان ظرفیت ۳۸۶۰ میلی‌آمپری، صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی HD + و سیستم‌عامل محبوب Android 7.1 به چشم می‌خورد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱ مرداد

معاون وزیر ارتباطات از ارائه راهکارهای امنیتی سرویس کدهای دستوری موبایل (USSD) به بانک مرکزی خبر داد و گفت: تاکنون موردی مبنی بر ناامنی این سرویس گزارش نشده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱ مرداد

وکلای دادگستری که شکایتشان از تصمیم بازپرس دادسرای فرهنگ و رسانه مبنی بر فیلتر تلگرام به صدور قرار منع تعقیب منجر شده است، در نشستی خبری گفتند که به‌قرار صادره اعتراض کرده‌اند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۳۱ تير

به گزارش مهر، مرتضی براری به اتفاق هیاتی شامل معاونین و مدیران سازمان، عضو شورای عالی فضایی، نماینده‌ی مرکز پژوهش‌های مجلس و نمایندگانی از بخش خصوصی و اپراتورهای تلفن همراه و شرکت‌های سرمایه‌گذار از پژوهشکده‌ی سامانه‌های ماهواره‌ی پژوهشگاه فضایی ایران و دستاوردهای ماهواره‌ای این پژوهشکده بازدید کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۳۱ تير

حسین فلاح جوشقانی در گفتگو با مهر، در مورد آخرین تصمیم برای ادامه‌ی سرویس کدهای دستوری موبایل (USSD) اظهار داشت: در رابطه با ‌ ادامه‌ی سرویس USSD و متوقف نشدن آن، از بهمن ماه با بانک مرکزی در حال مکاتبه هستیم. موضوع مورد تاکید بانک مرکزی، عدم امنیت این سرویس است و در این زمینه ما به عنوان وزارت ارتباطات، راهکارهای امنیتی برای تایید امنیت سرویس USSD ارائه کرده‌ایم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۳۱ تير

به گزارش ایسنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه خبری از فیلترینگ اینستاگرم نیست، گفت: مگر من مسئول فیلترینگ هستم که بخواهم درباره‌ی فیلتر نشدن اینستاگرم قول بدهم.
محمدجواد آذری جهرمی در خصوص بحث فیلترینگ اینستاگرم اظهار کرد: خبری از فیلترینگ اینستاگرم نیست.

ادامه مطلب