ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۳۰ تير

به گزارش وبچین، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: زمانی کسی کار تبلیغاتی انجام می‌دهد جواب او را با کار تبلیغاتی می‌دهند. این فرآیند پینگ پنگی خیلی به مصلحت نیست.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۳۰ تير

وزير ارتباطات در پست اينستاگرمی‌اش، با اشاره به طرح ممنوعيت به كارگيری بازنشستگان كه در جلسه‌ی اين هفته‌ی مجلس بررسی می‌شود، برای اولين‌بار از "استثناهای قابل تامل برای عده‌ای" خبر داد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۳۰ تير

مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات قزوین گفت: شبکه‌های اینترنت و اپراتورهای تلفن همراه استان عصر شنبه به دلیل قطع برق و خرابی دیزل ژنراتور این شرکت دچار اختلال شدند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۳۰ تير

بر اساس گزارشی از TechCrunch، اینستاگرم در حال کار بر روی راه حل احراز هویت دو فاکتوری است که نیاز به شماره تلفن کاربر ندارد. اینستاگرم چند ساعت پس از اینکه تحقیقات در زمینه‌ی Motherboard بر روی هک SIM را منتشر کرد، تائید کرد که بر روی روش امنیتی بیشتری هم در حال کار است. مانند دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، گزینه‌ی پیش رو به فرد اجازه‌ی تائید هویت با اپلیکیشن‌های ایجاد کد مانند Authy و Google Authenticator را می‌دهد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۳۰ تير

بر اساس گزارشی از CNET، متعاقب تغییرات سازمانی مجدد در Nest، سازنده‌ی ابزارهای خانگی هوشمند، مدیرعامل آن، Marwan Fawaz از کار خود کناره‌گیری می‌کند. وی اکنون در واحد گوگل مسئول اسپیکرهای هوشمند خانگی شرکت است.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۳۰ تير

یکی از رویاهای انسان، خوردن غذای چرب بدون چاق شدن است و گمان می‌کنند این رویا نمی‌تواند به واقعیت تبدیل شود. دانشمندان آمریکایی و کانادایی با انجام آزمایش‌هایی بر روی موش‌های آزمایشگاهی دریافتند، چنین امکانی وجود دارد و می‌توان با در پیش گرفتن راهکارهایی به موفقیت دست‌ یافت.

ادامه مطلب