گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲۹ تير

Corning نسل ششم از شیشه‌ی محافظ صفحه‌نمایش Gorilla Glass را معرفی کرد. توسعه‌دهندگان این کمپانی توانستند «مواد کاملاً جدیدی» را طراحی کنند که به‌ راحتی می‌تواند مقاومت خود را در برابر چندین بار سقوط تحمل کند. آزمایش‌ها نشان می‌دهد که Gorilla Glass 6 می‌تواند پانزده بار از ارتفاع ۱ متری سقوط کند؛ بدون اینکه آسیب جدی ببیند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۸ تير

به گزارش مهر، به نقل از مرکز تحقیقات مخابرات ایران، محمد خوانساری اظهار داشت: پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان یک نهاد دولتی باید شرکت‌های فعال در حوزه‌ی رایانش ابری را رتبه‌بندی کند و شرکت‌های خصوصی نیز ملزم به رعایت استانداردهای تعیین شده خواهند بود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۸ تير

به گزارش ایلنا، رضایی در جلسه‌ی شورای اداری استان با اشاره به اثرگذاری مثبت توسعه‌ی دولت الکترونیک گفت: یکی از اقدامات مؤثر دولت تدبیر و امید ایجاد شبکه‌ی ملی اطلاعات است و موجب تمرکز خدمات دستگاه‌ها و افزایش ایمنی اطلاعات مربوط به هریک از دستگاه‌ها شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۸ تير

به گزارش ایلنا، وزیر ارتباطات ابتدای این بازدید از مرکز پایش تندرستی و استعدادسنجی این موسسه که اخیرا فعالیت خود را شروع کرده، بازدید کرد. در این مرکز پس از انجام آزمون‌های روانشناختی، ورزشی و استعدادسنجی، برای شرکت‌کنندگان، کارنامه‌ی تندرستی صادر و مشکلات احتمالی جسمی یا استعدادهای بالقوه‌ی آن‌ها ثبت و به والدین یا مربیان اطلاع‌رسانی می‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۸ تير

به گزارش بورس‌نیوز، مدیرعامل سپرده‌گذاری مرکزی گفت: فرابورس نخستین شرکتی بود که سود آن به‌صورت آنلاین از طریق سامانه‌ی سجام واریز شد.
حسین فهیمی در خصوص آخرین آمار شرکت‌های ثبت‌ نام کرده در سامانه‌ی سجام اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: تعداد متقاضیان ثبت‌ نام در سجام پس از معرفی این سامانه برای ناشران بازار سرمایه، به‌ شدت افزایش یافته و در مواردی به‌ طور هم‌زمان شاهد حضور و تکمیل اطلاعات بیش از ۲۰ کاربر در این سامانه هستیم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۸ تير

پیرو انتشار برخی اخبار طی روزهای اخیر که شائبه‌ی اختلاف مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با سهامدار عمده‌ی این شرکت برای رفع مشکلات نیروی انسانی را گمانه زده است، مهندس سیدمجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران توضیح ذیل را ارائه کرده است:
اینجانب، از بدو ورود به شرکت مخابرات ایران به عنوان مدیرعامل این شرکت با اعتقاد ویژه به توان نیروی انسانی به عنوان بازوی موثر و توانمند شرکت مخابرات ایران که نیازمند توجه جدی برای نقش آفرینی بیشتر در پیشبرد اهداف در شرکت بود، همواره به دنبال ارتباط موثر با منابع انسانی، رفع دغدغه‌های معیشتی کارکنان و ایجاد آرامش و رفاه پرسنل بوده‌ام. قطعا حرکت در مسیر رفع این موانع بدون حمایت‌های ویژه‌ی وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات، ریاست محترم ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، ریاست محترم هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران و نمایندگان سهامداران این شرکت بزرگ بورسی در هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران و شرکت توسعه‌ی اعتماد مبین میسر نبود.

ادامه مطلب