موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۷ تير

طبق گزارشی از Ming-Chi Kuo، تحلیلگر TF International Securities، سامسونگ قصد دارد سه مدل Galaxy S10 از مجموعه تلفن‌های پرچمدار خود را در سال ۲۰۱۹ عرضه کند.
وی بر این عقیده است خط تولید S10 که معمولا در بهار ارائه می‌شوند، همراه با سه مدل است: یک مدل با نمایشگری ۵.۸ اینچی، مدل دوم با صفحه‌نمایش ۶.۱ اینچی، و مدل سوم هم با نمایشگری ۶.۴ اینچی عرضه می‌شوند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۷ تير

توسعه‌ی داروهای جدید سرمایه‌گذاری پر چالشی است. شرکت‌های داروسازی برای معرفی داروهای جدید به طور متوسط ۲.۷ میلیارد دلار هزینه می‌کنند، و بیش از ۹۰ درصد معالجات در مراحل پایانی آزمایشات هرگز به بازار نمی‌رسند چراکه ظاهرا بی‌اثر و ناایمن هستند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۷ تير

در هفته‌ای که برادکام برای خرید کوالکام شکست خورد، اینتل شرکت تراشه‌ی دیگری را خریداری می‌کند. این شرکت در تلاش برای سازگار کردن کسب‌وکار خود برای همگام شدن با نسل بعدی دیوایس‌های محاسباتی است. و حالا اینتل اعلام کرد eASIC را می‌خرد، شرکت نیمه‌هادی که تراشه‌های قابل تنظیم eASIC را برای استفاده در وایرلس‌ها و محیط‌های رایانش ابری می‌سازد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۷ تير

برند Emporio Armani به‌ تازگی از ساعت هوشمند خود رونمایی کرده‌ است. بدنه‌ی این ساعت از فولاد ضدزنگ است. این ساعت دارای طراحی منحصربه‌فرد است که در سه رنگ عرضه خواهد شد و خریداران می‌توانند محصول را با سلیقه‌ی خودشان انتخاب نمایند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۷ تير

امکان پرسیدن سوال در استوری‌های Instagram که به‌ تازگی به این شبکه اجتماعی افزوده‌ شده است، دردسر بزرگی را برای کاربرانش ایجاد کرده است. پس‌ از اینکه بسیاری از کاربران در پاسخ به سؤال دوستان و اطرافیانشان، کامنت‌ها را نوشتند، مشخص شد که پاسخ سؤال‌ها به‌صورت ناشناس برای پرسشگر ارسال نمی‌شود بلکه هویت فرد پاسخ‌دهنده برملا خواهد شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۷ تير

معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی معتقد است: بیش از ۳۰ میلیون کاربر ایرانی با علم به داخلی بودن نرم‌افزار هاتگرام و تلگرام طلایی به آن‌ها مراجعه کرده‌اند و در واقع با یک رفتار معنادار فیلترشکن ایرانی را بر فیلترشکن خارجی ترجیح داده‌اند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۷ تير

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به تصمیم برای آزادسازی تعرفه‌ی اینترنت در راستای اصلاح تعرفه‌ها، از جلساتی با اپراتورهای اینترنتی برای ارائه پیشنهادهایشان خبر داد و گفت: امیدواریم تا پایان تابستان حوزه‌ی تعرفه‌گذاری در بخش رقابتی یک‌بار برای همیشه جمع‌بندی شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۶ تير

به گزارش ایلنا، سند اقدام مشترک دو وزارتخانه در زمینه‌ی توسعه‌ی کاربردهای فناوری‌های نوین فاوا (ICT) در صنعت آب و برق با حضور رضا اردکانیان، وزیر نیرو و محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در محل وزارت نیرو امضا شد.

ادامه مطلب