موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۶ تير

مشخصات فنی گوشی هوشمند جدید Nokia 6.1 Plus چند روز مانده به رونمایی رسمی در بنچمارک Geekbench منتشر شده است. چند وقت پیش و در اواخر فصل بهار بود که از گوشی Nokia X6 به‌ صورت رسمی رونمایی شد؛ اما این بار نسخه‌ی به‌روزرسانی شده‌ی جدید جای آن را خواهد گرفت.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۶ تير

در بازدید اصحاب رسانه‌ از طبقه‌ی نهم مرکز مخابراتی امام خمینی مشخص شد که سرور نسخه‌های فارسی تلگرام در این طبقه وجود ندارد، اما ابهاماتی همچنان باقی است که به آن پاسخ داده نشد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۶ تير

وزارت ارتباطات نسبت به انتشار خبری مبنی بر استقرار سرورهای نسخه‌های فارسی شبکه اجتماعی تلگرام ازجمله هاتگرام و تلگرام طلایی در وزارت ارتباطات، واکنش داد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۵ تير

به گزارش ایسنا، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره‌ی راهکارهای جلوگیری از احتمال احتکار گوشی‌هایی که با ارز دولتی وارد شده‌اند، از رهگیری گوشی در فرآیند واردات از گمرک تا عرضه خبر داد.
حسین فلاح جوشقانی در جمع خبرنگاران با اشاره به گوشی‌هایی که با ارز دولتی وارد شده و امکان احتکار آن‌ها وجود دارد درباره‌ی پیشنهاد برای تعیین زمان رجیستری برای آن‌ها اظهار کرد: این پیشنهاد قابل تعاملی است و ما با کمیته‌ی رجیستری مطرح کردیم، البته ملاحظات فنی دارد و راهکارهایی داده شده که امیدواریم تا یک ماه آینده بررسی شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۵ تير

به گزارش مهر، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات با بازنگری مصوبه‌ی قبلی خود که مربوط به سال ۸۷ می شود، آیین‌نامه‌ی تائید نمونه تجهیزات ارتباطی و فناوری اطلاعات را اصلاح کرد.
این کمیسیون، پیشنهاد سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی را در خصوص بازنگری مصوبه‌ی شماره‌ی ۵۳ خود (مورخ آذرماه سال ۸۷) در مورد آیین‌نامه‌ی تایید نمونه تجهیزات ارتباطی و فناوری اطلاعات مورد بررسی قرار داد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۵ تير

به گزارش ایسنا، مدیرکل کنترل و پایش شرکت ارتباطات زیرساخت، تجهیزات موجود در طبقه‌ی نهم ساختمان زیرساخت را به سوئیچ مکالمات بین شهری و خارج از کشور مربوط دانست و تاکید کرد که در ساختمان امام خمینی از نظر فنی نمی‌توان سروری نگهداری کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۵ تير

معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی در یادداشتی نوشت: تعداد ۳۰ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر از طریق فیلترشکن‌های هاتگرام و تلگرام طلایی، فیلتر تلگرام را دور می‌زنند.

ادامه مطلب