سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۱ خرداد

Yann LeCun، دانشمند ارشد هوش مصنوعی فیسبوک در کنفرانس صنعت تکنولوژی Viva در پاریس گفت: فیسبوک در حال ساخت تراشه‌ی اختصاصی خود برای فیلتر کردن محتواهای ویدئوها است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۰ خرداد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: یکی از دلایل مخالفت دولت با فیلترینگ این است که اگر برخی از اپلیکیشین‌ها اثر مخربی داشته باشند، در کنار آن استفاده و فراگیر شدن فیلترشکن‌ها هم اثرات مخرب امنیتی زیادی دارند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۰ خرداد

به گزارش ایلنا، صادق فرامرزی مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش با بیان اینکه در سال ۹۶ سرمایه‌ی این شرکت از ۱۳۱ میلیارد تومان به ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته گفت: این امر نشان می‌دهد که سرمایه‌ی ایران کیش نسبت به سال قبل دارای ۵۲.۶۷ درصد رشد بوده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۰ خرداد

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کل کشور خواستار اعلام موضع و اقدامات صریح وزارت ارتباطات در مورد اقداماتش برای بهبود وضعیت ارزی صنعت ارتباطات و فناوری ایران شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۰ خرداد

به گزارش ایسنا، وزیر ارتباطات با اشاره به "هجمه‌های ناحق وارده" گفت: مواضع بنده از ابتدا درباره‌ی مسئله‌ی فیلترینگ مشخص بوده است و همواره صراحتا با بیان و راه‌حل‌های غیرکارشناسی مسائل مخالف بودم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۰ خرداد

Ted Dabney، پیشگام بازی‌های ویدئویی و موسس Atari درگذشت. بر اساس گزارشی از Newzoo، آقای Dabney یکی از افرادی بود که از ابتدای دوره‌ی بازی‌های ویدئویی حضور داشت، کسب‌وکاری که هم‌اکنون در سراسر جهان درآمدی ۱۳۷.۹ میلیارد دلاری دارد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۰ خرداد

رئیس جمهور ایالات متحده‌ی آمریکا تائید کرد، شرکت مخابرات چینی ZTE مبلغ ۱.۳ میلیارد دلار به عنوان جریمه خواهد پرداخت و به منظور عملیاتی ماندن در آمریکای شمالی بایستی تیم مدیریتی‌اش را اصلاح کند.

ادامه مطلب