ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۸ خرداد

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با اشاره به برگزاری چهارمین دوره‌ی الکام استارز به عنوان بزرگ‌ترین گردهمایی زیست‌بوم استارتاپ‌ها در الکامپ ۲۴، از مشکلات ارزی ایجاد شده برای صنف فناوری اطلاعات گفت و از وزارت ارتباطات خواست به این موضوع رسیدگی کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۸ خرداد

در مجمع عمومی همکاران سیستم که در تاریخ ۸ خرداد ۱۳۹۷، در مرکز مطالعات و بهره‌وری منابع انسانی برگزار شد، این شرکت از پوشش کامل سود خالص پیش‌بینی‌ شده‌ی خود خبر داد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۸ خرداد

سازمان حمل و نقل شهرداری این شهر مجوز استفاده از این وسیله را برای شرکت‌هایی که می‌خواهند اسکوترهای برقی‌شان را تحت برنامه‌ی آزمایشی یکساله‌ای عملی کنند و قانون‌مدار باشند اعلام کرد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۸ خرداد

حدودا شش سال پس از اینکه یک هیئت منصفه‌ی فدرال، سامسونگ را به پرداخت ۱ میلیارد دلار به اپل به خاطر نقض مالکیت معنوی آیفون جریمه کرد، هیئت منصفه بار دیگر تلاش کرد به رای منسجمی درباره‌ی خسارت‌های این مورد برسد، بنابراین در حکمی جدید، سامسونگ به خاطر نقض حقوق ۵ پتنت مربوط به طراحی و کارایی محکوم به پرداخت مبلغ ۵۳۸۶۴۱۶۵۶ دلار به اپل شد. این نظر پس از سال‌ها کشمکش و درگیری و تجدید نظرها بین اپل و سامسونگ، از جمله‌ی برگزاری یک جلسه در دادگاه عالی ایالات متحده‌ی آمریکا داده شد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۸ خرداد

Essential Products Inc، استارتاپی که توسط موسس اندروید، Andy Rubin تاسیس شده بود به فروش می‌رسد و بنا بر اطلاعات به دست آمده از شخصی آشنا به موضوع، متعاقب این اتفاق توسعه‌ی گوشی هوشمند جدید Essential هم لغو می‌شود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۸ خرداد

شرکت Huawei در نظر دارد تا در تاریخ ۶ ژوئن، گوشی هوشمند جدید خود را با نام Play برای علاقه‌مندان به بازی‌های موبایلی رونمایی کند. به گزارش GSMArena، در دعوت‌نامه‌ی ارسال‌ شده از سوی این کمپانی، این گوشی هوشمند می‌تواند بازی‌های موبایلی را در سطح 4D برای مخاطبان به نمایش بگذارد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۸ خرداد

با توجه به شایعات جدید، پرچم‌دار بعدی سامسونگ، Galaxy Note 9، به ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز خواهد شد. این اطلاعات در توئیتر کاربری با نام مستعار Ice Universe به اشتراک گذاشته‌ شده است که باید گفت، تاکنون رکورد بسیار خوبی در ارائه و نشت اطلاعات «مخفی» سامسونگ داشته است.

ادامه مطلب