امنیت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت

یک کارشناس امنیتی حوزه‌ی ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه صرف حضور یک اپلیکیشن در مارکت‌های آنلاین نمی‌تواند تضمین‌کننده‌ی امنیت آن‌ها باشد، نصب آنتی‌ویروس‌های معتبر را که اصل بوده و در ایران نمایندگی دارند بهترین راه برای جلوگیری از آلودگی به برنامه‌های مخرب دانست تا در صورت بروز مشکل بتوان به آن‌ها مراجعه کرد.

ادامه مطلب
امنیت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت

مرکز ماهر از مشاهده و رصد باج افزار آیرون (Iron) در فضای سایبری خبر داد که پس از رمزگذاری فایل‌ها، از قربانیان تقاضای بیت کوین می‌کند.
به گزارش مهر، مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه‌ای در پی مشاهده و رصد فضای سایبری از شروع فعالیت باج‌افزار Iron خبر داد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: شرکت مخابرات خوزستان به پنج میلیون مشترک همراه اول در ۲ استان خوزستان و لرستان خدمات‌رسانی می‌کند.
رحیم فلاح‌زاده با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز اهواز بیان کرد: از این تعداد سه میلیون و ۶۰۰ هزار مشترک همراه اول در خوزستان است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت

به گزارش فناوران، پس از تلاش و پیگیری‌های مستمر اتحادیه‌ی صنف فناوران رایانه‌ی تهران، محاسبه‌ی پرداخت ضرایب ارزش افزوده از ۹ درصد به ۵ درصد کاهش یافته و در اولین اظهارنامه‌ی ارزش افزوده قابل اجرا است.
مهدی میرمهدی کمجانی، رییس اتحادیه‌ی صنف فناوران رایانه‌ی تهران گفت: پس از پیگیری و جلسات مداوم اتحادیه فناوران با نمایندگان مجلس، وزیر اقتصاد، رییس سازمان امور مالیاتی و همچنین نامه به ریاست جمهوری، سرانجام ضرایب ارزش افزوده‌ی صنف فناوری اطلاعات از ۹ درصد به ۵ درصد کاهش پیدا کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت

رئیس سازمان تنظیم مقررات رادیویی از طراحی سامانه‌ای خبر داد که با اجرای آن، اپراتورها ملزم می‌شوند به مشترکانی که از سیم کارت‌های شخصی پیامک تبلیغاتی دریافت می‌کنند، بسته‌ی تشویقی ارایه کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت

در نخستین ساعات آغاز به کار بازار بورس در صبح امروز و تنها با گذشت چند ساعت پس از اعلام خروج ترامپ از برجام، رشد سهام شرکت‌های ارتباطات سیار ایران و مخابرات ایران موجب تاثیر مثبت در شاخص کل بورس شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت

به گزارش فارس، شرکت ام‌تی‌ان آفریقای جنوبی اعلام کرد تصمیم ترامپ برای خروج از برجام احتمالا توانایی این شرکت برای خارج کردن درآمدها از ام‌تی‌ان‌ ایرانسل را محدود خواهد کرد.

ادامه مطلب