ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری از راه‌اندازی سامانه‌ی جدید ثبت و پاسخگوئی به شکایات مشترکین حوزه‌ی ICT مبتنی بر مکان نمای جغرافیایی خبر داد.
وی گفت: این سامانه با هدف بهره‌مندی از نظرات مشترکین برای ارتقاء بهبود کیفیت ارایه‌ی خدمات، نظارت موثرتر بر عملکرد ارایه‌دهندگان خدمات، سرعت دادن به رفع اشکالات شبکه‌های ارتباطی، فناوری اطلاعات و پستی راه‌اندازی شده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت

بنا بر گزارش درآمدی شرکت که در هفته‌ی جاری منتشر شد، Fitbit به درآمد ۲۴۷.۹ میلیون دلار دست یافت که کمی بالاتر از پیش‌بینی وال‌استریت به میزان ۲۴۷.۳ میلیون دلار بود. البته این مبلغ به طور چشمگیری پایین‌تر از درآمد سال گذشته‌ی این شرکت به مبلغ ۲۹۸.۹ میلیون دلار است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت

Steve Ballmer، مدیر ارشد اجرایی پیشین مایکروسافت گفت تمام سهم خود در توئیتر را به فروش می‌رساند، زیرا نمی‌خواهد بیشتر از این متمرکز بر سرمایه‌گذاری و قیمت باشد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت

آموزش مدل‌های یادگیری ماشین برای تشخصی تصاویر، و مهم‌تر از آن موضوعاتی مشخص شده در داخل عکس‌ها به تلاش بیشتری نیاز دارد. اغلب، هر تصویر آموزشی بایستی توسط انسان‌ها برچسب‌گذاری شود و هنگامی که شما از میلیون‌ها عکس استفاده می‌کنید، این فرایند بسیار سخت می‌شود. حالا چنانچه هدف میلیاردها عکس باشد این امر تقریبا غیر ممکن می‌گردد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت

به گزاش ایرنا، رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: در دنیای امروز بدون فضای مجازی نمی‌توان برای جوانان اشتغال ایجاد کرد.
دکتر حسن روحانی روز یکشنبه در نخستین روز سفر به خراسان رضوی در جمع مردم نیشابور در ورزشگاه تختی این شهر افزود: با فشار به نسل جوان به جایی نمی‌رسیم و نمی‌توان به نام تقویت پیام‌رسان داخلی مردم را از اشتغال محروم کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت

حسین فلاح جوشقانی با اشاره به انتشار اخبار و شکایات دریافتی مبنی بر اعمال تعرفه‌ی آزاد اینترنت برای مشترکین دارای بسته‌های فعال در استفاده از فیلترشکن و VPN در شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل گفت: با تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر رسیدگی به حقوق مصرف‌کنندگان و پیگیری رگولاتوری، توضیحات لازم از سوی این شرکت دریافت شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت

به گزارش ایرنا، با وجود اعلام یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه پیام‌رسان تلگرام با تصمیم شورای عالی فضای مجازی مسدود شده است، بررسی‌ها نشان می‌دهد چنین موضوعی صحت ندارد.
شورای عالی فضای مجازی مصوبه‌ای درباره‌ی فیلتر تلگرام نداشته است

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت

به گزارش تسنیم، درآمد بازی‌های ایرانی در سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵ رشد ۹۴ درصدی داشته است و برنامه‌های ایرانی نیز توانسته‌اند در سال گذشته درآمد خود را ۶۴ درصد افزایش دهند.
صنعت برنامه‌های موبایل ایران در سال ۹۶ به رشد شتابان خود ادامه داد و در این سال، استقبال کاربران و توسعه‌دهندگان بیشتر از سال‌های پیش بود.

ادامه مطلب