موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت

Essential اعلام کرد فروشگاه‌های آنلاین خود را در کشورهای بیشتری بازگشایی می‌کند. در حال حاضر، علاوه بر ساکنین ایالات متحده‌ی آمریکا، افراد ساکن در کانادا، فرانسه، ژاپن، بریتانیا و آلمان هم می‌توانند محصولات Essential را از طریق فروشگاه‌های آنلاین بخرند.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت

توسعه‌دهندگان شرکت Open IV اعلام کرده‌اند که نسخه‌ی 3.0 بازی GTA V، به‌ زودی برای مشتریان PlayStation 4 منتشر خواهد شد. با توجه به اطلاعات دریافت شده، متخصصان در حال حاضر اقدامات لازم برای اجرای این بازی بر روی موتور بازی RAGE انجام داده‌اند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت

به گزارش مهر، رضا باقری اصل از الزام ثبت کد پستی برای ارائه‌ی خدمات دولت الکترونیک توسط دریافت‌کنندگان این خدمات خبر داد و گفت: هم اکنون پورتال سازمان ثبت احوال امکان دریافت و استعلام کد پستی را دارد.
وی افزود: ما در راستای کاهش فرآیندها و ارائه‌ی خدمات به یک آدرس واحد در حال همکاری با شرکت پست و سازمان ثبت احوال هستیم. بر این اساس پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال فرآیند ثبت کد ملی و کد پستی برای دریافت کنندگان خدمات الکترونیکی دولت اجرا شود و طی آن کاربران بتوانند با اعلام آدرس استاندارد این خدمات را دریافت کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت

محمد حسین‌پور، مدیر روابط‌عمومی مرکز ملی فضای مجازی در گفتگو با مهر گفت: این موضوع در چارچوب قانون لازم‌الاجرا است و مسدود شدن کاملا قانونی است.
وی افزود: باید براساس این موضوع عمل شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت

به گزارش مهر، به نقل از شرکت مخابرات ایران، مجید صدری گفت: علاوه بر کاهش تعرفه‌ی پیام‌رسان‌های داخلی به کمترین میزان در بین تمامی اپراتورها، با توجه به مصوبات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، آمادگی کامل داریم تا با استفاده از ظرفیت‌های فنی در بستر پیام‌رسان‌های داخلی و استفاده از آن، خدمات و سرویس های مخابراتی شرکت مخابرات ایران را در این پیام‌رسان‌ها به عموم مشتریان ارائه و عرضه کنیم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت

به گزارش مهر، به نقل از وزارت ارتباطات، حسن حدادپور در مراسم گرامیداشت روز معلم با اشاره به اینکه در حال حاضر بحث پژوهش و فناوری از ارکان پیشرفت هر کشوری است، گفت : علم و پژوهش، موقعیت ملت ما را نسبت به سایر ملت‌ها بالا نگه می‌دارد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت

رسول سرائیان در گفتگو با مهر، در پاسخ به آخرین وضعیت شبکه‌ی علمی کشور و لزوم اتصال دانشگاه‌ها به یکدیگر برای اشتراک‌گذاری اطلاعات علمی اظهار داشت: تا پایان اردیبهشت ماه جاری ۳۰ دانشگاه به شبکه‌ی علمی کشور متصل می‌شود و این پروژه فاز عملیاتی خود را آغاز می‌کند.

ادامه مطلب