گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۵ فروردين

تا ۳۰ام ژانویه، اوبر سرویس تحویل پر تقاضای خود برای شستشو، مواد خوراکی، گل و گیاه و هر چیزی زیر ۳۰ پوند را تعطیل می‌کند. این شرکت به اشتراک‌گذاری خودرو به مشترکین خود گفت سرویس UberRush را تعطیل می‌کند، این سرویس از سال ۲۰۱۵ در کار تحویل‌ها برای کسب‌وکارها در نیویورک‌سیتی، سان‌فرانسیسکو و شیکاگو است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۵ فروردين

با توجه به شایعات، OnePlus 6 نهایتاً تا پایان ماه جاری به صورت رسمی رونمایی خواهد شد. در این راستا، شرکت OnePlus اولین تیزر رسمی و همچنین تصویری با نمای تیپیک از ویژگی‌های قسمت بالایی صفحه‌نمایش پرچم‌دار خود را به نمایش گذاشته است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۵ فروردين

کمپانی Apple در طی دو سال گذشته، تراشه‌های تخصصی خود را برای تلفن‌های هوشمند و رایانه‌های خود توسعه داده است. اکنون به نظر می‌رسد زمان آن رسیده که نتیجه‌ی قابل قبولی را از تلاش مستمر متخصصان خود کسب نماید. این شرکت در حال آماده شدن برای کنار گذاشتن تراشه‌های Intel به‌ منظور توسعه‌ی تولیدات اختصاصی خود تا سال ۲۰۲۰ است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۴ فروردين

رئیس مرکز ملی فضای مجازی از دستور رئیس‌جمهور برای خروج از فضای انحصار در پیام‌رسان‌های خارجی خبر داد و گفت:‌ شورای عالی فضای مجازی تصمیم خود را درباره‌ی تلگرام در زمان مناسب اعلام می‌کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۴ فروردين

پروانه‌ی فعالیت دو اپراتور خصوصی پست در آخرین روزهای کاری سال ۱۳۹۶ صادر شد تا انتظارها برای تحول و چالاکی در بخش حمل‌ونقل کالا و چشم‌انداز بهتر برای آینده‌ی این بخش بیش از پیش افزایش یابد.

ادامه مطلب