ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۴ فروردين

پیام‌رسان سروش اعلام کرد مصرف اینترنت این نرم‌افزار در دو اپراتور همراه‌ اول و ایرانسل، تا پایان سال جاری رایگان است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، نرم‌افزار پیام‌رسان سروش با انتشار اطلاعیه‌ای در کانال رسمی خود اعلام کرد که به مناسبت ولادت با سعادت امام علی(ع) مصرف اینترنت این پیام‌رسان در دو اپراتور همراه‌اول و ایرانسل، تا پایان سال جاری رایگان است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۴ فروردين

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از بهره‌مندی روستا‌های فارس از خدمات اپراتور ایرانسل خبر داد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۴ فروردين

رئیس جمهور، تقویت امید و نشاط در جامعه و ایجاد فضایی مناسب‌تر برای کار و تولید در سال "حمایت از کالای ایرانی" را وظیفه و مسئولیت سنگین همه‌ی مسئولان کشور برشمرد و تاکید کرد: دولت در عرصه‌ی ایجاد اشتغال، مبارزه با فقر تا ریشه‌کنی فقر مطلق و کاهش فاصله میان دهک‌های پردرآمد و کم درآمد جامعه گام‌های ارزنده‌ای برداشته و این گام‌ها در سال جاری پر شتاب تداوم خواهد یافت.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۴ فروردين

سامسونگ به صاحبان گوشی‌های هوشمند جدید خود گزینه‌های اختصاصی بیشتری را ارائه می‌دهد. بر اساس اطلاعات Android Police، کاربر می‌تواند زمانیکه تلفن همراهش در حالت خاموش است، GIFها را بر روی صفحه‌نمایش ببیند.
Always-On Display حتی زمانی که تلفن کاربر قفل است، زمان‌ها، اعلان‌های جدید، درصد باقیمانده‌ی باطری و سایر اطلاعات مهم را نمایش دهد. کاربران می‌توانند رنگ‌ها، سبک ساعت، و دیگر جنبه‌های AOD را تغییر دهند و آن را بیشتر مورد دلخواه خود کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۴ فروردين

Where’s Waldo بر روی اندروید، iOS و دسکتاپ عرضه می‌شود و شما Waldo را با نشانه‌ی راه راه قرمز و سفید خواهید دید که حسی دوستانه به شما می‌دهد. پس فقط لازم است بر روی او کلیک کنید یا ضربه بزنید تا گزینه‌ای برای بازی یک گیم را ببینید که از کتاب‌های کلاسیک معمای کودکان گرفته شده است. این یکی از دروغ‌های روز اول اوریل سالانه‌ی گوگل است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۴ فروردين

شرکت Meizu به‌افتخار 15 سالگی تأسیس خود، سری جدیدی از پرچم‌دارهای خود را بانام‌های Meizu 15 ،15 Plus و 15 Lite عرضه خواهد کرد. به لطف انتشار تصاویری از این محصولات، می‌توان به برخی از مشخصات این گوشی‌ها پی برد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۴ فروردين

سال گذشته، Xiaomi گوشی هوشمند خود را بانام Mi A1 را برای اولین‌بار با سیستم‌عامل اندروید و رابط اختصاصی MIUI عرضه کرد. در حال حاضر این کمپانی تمام تلاش خود را به کار بسته تا جانشین جدید Mi A2 را برای محصول قبلی ارائه نماید.

ادامه مطلب