گوناگون
سارا محمد علیئی۹:۳۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۱ فروردين

هنگام سفر به کشورهای خارجی، یکی از راه‌های برقراری ارتباط با داخل کشور استفاده از سیم‌کارت‌ کشور مقصد و راه دیگر استفاده از سیم‌کارت‌های اپراتورهای داخلی با بهره‌گیری از تعرفه‌های رومینگ است.
به گزارش ایسنا، با آغاز سال جدید، یکی از مواردی که ممکن است برای ایرانیان مورد توجه باشد، هزینه‌های رومینگ اپراتورها هنگام سفر به کشورهای خارجی است. رومینگ یعنی امکان استفاده از تلفن همراه برای برقراری تماس، دریافت و ارسال پیامک و استفاده از دیتا هنگام مسافرت به خارج از محدوده‌ی جغرافیایی تحت پوشش شبکه‌ی اپراتور کشور مبدأ و استفاده از شبکه‌های تلفن همراه کشور مقصد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۱ فروردين

اپل در رویداد آموزشی خود در شیکاگو از iPad جدید ۹.۷ اینچی با قابلیت پشتیبانی از Pencil رونمایی کرد. این مدل جدید از طریق فروشگاه‌های اپل و در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری و طلایی در دسترس خواهند بود. از جمله ویژگی‌های این تبلت Touch ID، دوربین HD FaceTime، ده ساعت عمر باتری، دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی، اتصال LTE، و تراشه‌ی Apple A10 Fusion است.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۱ فروردين

یکی از مواردی که در ایام تعطیلات بیش از گذشته مورد سوء استفاده افراد سودجو قرار می‌گیرد، اپلیکیشن‌های تلفن همراه است که متأسفانه این افراد با طراحی نسخه‌هایی جعلی به دنبال کلاه‌برداری از کاربران هستند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۱ فروردين

با توجه به گسترش فناوری و ضریب نفوذ اینترنت در بین شهروندان، مجرمان نیز به دنبال تغییر بوده و در حال کوچ به فضای مجازی هستند. اولین نکته‌ای که نظر آن‌ها را به خود جلب می‌کند، سوء استفاده از کارت‌های بانکی است. کارت‌هایی که دارندگان آن‌ها با اعتماد بیش‌ ازحدی که به افراد آنلاین در فضای مجازی دارند به‌ راحتی در دسترس مجرمان قرار می‌گیرند.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۱ فروردين

شرکت آمریکایی Trailer Valet از یک ربات جدید رونمایی کرد که می‌تواند تا 4 تن وزن را با خود حمل کند. Trailer Valet’s RVR نه‌ تنها محموله را حرکت می‌دهد بلکه آن را به‌ راحتی در محل مورد نظر قرار می‌دهد. این کمپانی با به اشتراک گذاشتن ویدئویی از نحوه‌ی کار ربات جدید خود، آن را به تماشاگران معرفی کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۱ فروردين

در طول دو سال گذشته، Canon مصرانه بر روی توسعه‌ی حسگر 120 مگاپیکسلی خود کارکرده است. این شرکت امیدوار است به‌ زودی نام تجاری خود را در بازار تولید دوربین‌های عکاسی منحصربه‌فرد نماید. با توجه به میزان 120 مگاپیکسل وضوح تصویر، می‌توانید تصاویر و ویدیوهای فوق‌العاده دقیقی را تصویربرداری کنید.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۱ فروردين

ساعت هوشمند کوپرتینو، توانست شواهد کلیدی در تحقیق قتل در استرالیا را در کنار هم قرار دهد تا جنایتکار در دام پلیس گرفتار شود. در سپتامبر سال 2016 جسد زنی به نام میرنا نلسون در خانه‌اش پیدا شد. کارولین نلسون، دخترخانم میرنا نیلسون در بازجویی به پلیس گفت "میرنا" توسط گروهی از افراد که پس از یک نزاع خیابانی به خانه‌ی وی رفته بودند، مورد حمله قرار گرفت."

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۰ فروردين

دیواندری با بیان اینکه اگر مقررات‌گذاری برای ارزهای مجازی انجام نشود حجم تخلفات در این حوزه افزایش پیدا می‌کند، تصریح کرد: تحریم‌های پولی یک مساله برای سوء استفاده با فشارهای سیاسی است که مشکلات ایجاد می‌کند و همین مساله باعث شده تا پول‌های دیجیتالی ظهور پیدا کند و از آن‌ها برای دور زدن تحریم‌ها استفاده شود.

ادامه مطلب