کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۸ اسفند

باز هم یادآوری دیگری که موسیقی دیجیتال یک مکان بسیار بسیار دشوار برای کسب درآمد است: توئیتر سرمایه‌گذاری 70 میلیون دلاری برای ساخت SoundCloud که یک سرویس استریم موسیقی است را عملا نابود شده می‌بیند.
توئیتر در سال 2016 در بخش SoundCloud پول تزریق کرد، آن هم به وسیله‌ی واحد Twitter Venture، در این معامله ارزش شرکت به 700 میلیون دلار بالغ گردید. و حالا در گزارش سالانه‌ی این شرکت مربوط به سال 2017 آمده است که توئیتر ۶۶.۴ میلیون دلار سرمایه‌گذاری در این بخش را از دست داد، چراکه "انتظار نمی‌رود این پول در مدت زمان قابل قبولی برگشت‌پذیر باشد."

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۸ اسفند

HTC تعدادی از کارمندانش در دفاتر ایلات متحده‌ی آمریکا را از کار اخراج کرد. این عمل به دنبال استعفای هفته‌ی پیش Chialin Chang ریاست بخش گوشی هوشمند و دستگاه‌های متصل HTC است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۸ اسفند

سرپرست مرکز ایده‌پروری و نوآوری پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم گفت: بنا داریم نیازهای دیابتی‌ها خصوصاً کودکان را در زمینه‌ی اعلام هشدار قند خون با ایده‌های استارتاپی رفع کنیم.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۸ اسفند

قبل از MWC 2018 بارسلونا، شرکت مشهور Huawei لپ‌تاپ جدید و منحصربه‌فرد خود را ارائه داد. MateBook X Pro اولین لپ‌تاپ مجهز به صفحه‌نمایش لمسی FullView است. جنس بدنه‌ی این لپ‌تاپ از فلز است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۸ اسفند

کمپانی Huawei سال گذشته از گوشی هوشمند P10 خود در نمایشگاه MWC بارسلونا رونمایی کرد. فرض بر این بود که P20 جدید نیز در نمایشگاه امسال عرضه خواهد شد اما معلوم شد این شرکت قصد ندارد پرچم‌دار جدید خود را در سالانه‌ی این نمایشگاه به نمایش بگذارد. در عوض، تصمیم گرفته است تا P20 را در کنفرانس مطبوعاتی پاریس که در تاریخ 27 مارس برگزار خواهد شد به معرض دید عموم بگذارد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۸ اسفند

سرانجام نمایشگاه MWC 2018 بارسلونا بازگشایی شد و اکثر برندهای پیشرو در بازار تکنولوژی برای نمایش فناوری‌های جدید در محصولات از جمله تلفن‌های همراه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. با این‌ حال اخباری نیز منتشر می‌شود که برای طرفداران برخی از برندها چندان خوشایند نیست. خبر جدید مربوط به پرچم‌دار جدید Xiaomi Mi MIX 2s است. گویا طرفداران این برند نباید منتظر رونمایی از این محصول در MWC 2018 باشند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۷ اسفند

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی می‌توانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایرانسل، به نشانی shop.irancell.ir صورت‌حساب‌ سیم‎کارت‌های دائمی خود را پرداخت کنند.
مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل می‌توانند از طریق شماره‌ی تلفن‌همراه، کدشناسه و یا شناسه‌ی قبض و پرداخت، اقدام به پرداخت صورت‌حساب خود کنند. مشترکانی که قصد پرداخت صورت‌حساب‌های خود از طریق فروشگاه اینترنتی ایرانسل را دارند می‌توانند با مراجعه به shop.irancell.ir در بخش شارژ و پرداخت از زیر شاخه‌ی «پرداخت قبض سیم کارت دائمی» اقدام به پرداخت صورت‌حساب خود کنند.

ادامه مطلب