تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۵ اسفند

Samsung هفته‌ی گذشته از ثبت اختراع جدیدی در اداره‌ی ثبت اختراعات و مالکیت‌های صنعتی خبر داده بود که "دستگاه نمایشگر در حال پرواز" نامیده می‌شود. این مجوز که در سال 2016 ثبت شده، چیزی شبیه به پهپاد با نمایشگری است که قادر به استریم ویدئو به عنوان مثال پخش تلویزیون است اما همانطور که The Verge اشاره کرده دیوایس جدید احتمالا به صورت یک نمایشگر تبلیغاتی شناور استفاده می‌شود.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۵ اسفند

اینتل در تلاش برای رفع مشکل Spectre در پردازنده‌های خود است و به همین منظور وصله‌هایی را برای پلتفرم‌های مبتنی بر Kaby Lake ،Coffee Lake و Skylake عرضه کند. این به‌روزرسانی‌ها نسل‌های شش، هفت و هشت از خطوط تولید Intel Core، همینطور خانواده‌ی پردازنده‌ی سری‌های X را پوشش می‌دهد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۵ اسفند

Brian Acton، بنیانگذار سابق WhatsApp در سال 2017 از فیسبوک جدا شد تا فعالیت دیگر خود را آغاز کند. مشخص شد که کار جدید وی در واقع اپلیکیشن پیام‌رسان دیگری به نام Signal است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۵ اسفند

تا رونمایی از آخرین پرچم‌دار کمپانی Nokia زمان کمی باقی‌مانده است. مراسم رونمایی از این محصول تا دو روز دیگر و در جریان برگزاری رویداد 25 فوریه در نمایشگاه MWC 2018 صورت خواهد گرفت.

ادامه مطلب
تکنولوژی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۵ اسفند

بالاخره شرکت هواپیماسازی Airbus، اولین آزمایش‌های خود را در مورد تاکسی‌های هواپیمایی آغاز کرد. این پرواز در اواخر ماه ژانویه در ایالت اورگن ایالات‌ متحده صورت گرفت. به‌ تازگی این شرکت ویدیویی را از اولین پرواز تاکسی هوایی خود منتشر کرده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۵ اسفند

سازمان تنظیم مقررات ارتباطات با اشاره به اجرای طرح احراز اصالت گوشی‌های برند «ال‌جی» که از ۲۸ بهمن آغازشده است بر لزوم استعلام شناسه و کدفعالسازی گوشی از سوی خریداران تأکید کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۵ اسفند

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وضعیت فعلی فعالیت شرکت‌های ایرانی در زمینه‌ی فناوری اینترنت اشیاء و بیگ دیتا (داده‌های کلان) را منتشر می‌کند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۵ اسفند

به نظر می‌رسد انتخاب جهرمی به‌ عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیش از همه می‌تواند فرصتی باشد برای جوانان و صاحبان کسب‌وکارهای نوپا که با استفاده از نگاه مثبت وی به این حوزه، فعالیتشان را گسترش دهند چراکه آذری جهرمی خود از نسل بچه‌های دهه‌ی شصتی است که علاوه بر آگاهی از دغدغه‌های نسل جوان، با تک‌تک حوزه‌های کاری ICT هم آشنایی دارد.

ادامه مطلب