سرگرمی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۳۰ بهمن

بر اساس گزارش‌های اخیری که مورد درآمد شرکت فنلاندی Remedy Entertainment منتشر شده است، میزان درآمد این شرکت در سال 2017 4.6 درصد رشد داشته است و بر اساس برآوردهای اولیه درآمد حاصل به میزان 17.2 میلیون یورو بوده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۳۰ بهمن

کمپانی ASUS در نمایشگاه MWC 2018 بارسلونا، محصول گیری از سری گوشی‌های هوشمند را با نام ZenFone 5 عرضه خواهد کرد، عرضه‌ی این محصول برای 27 فوریه برنامه‌ریزی‌ شده است. نام اصلی این گوشی هوشمند ZenFone 5 است و بدون پسوند اضافه‌ای خوانده خواهد شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۳۰ بهمن

دبیر ستاد توسعه‌ی فناوری هوایی معاونت علمی و فناوری گفت: محققان کشور قابلیت تعمیر و پشتیبانی هواپیماهای جدید را دارند و این می تواند سرآغازی برای همکاری با کشورها در ساخت هواپیما باشد.
دکتر منوچهر منطقی در گفتگو با مهر در خصوص آخرین وضعیت طرح کلان ملی دسترسی به فناوری‌های کلیدی هواپیمای ۱۵۰ نفره که در شورای عالی علوم تحقیقات و فناوری به تصویب رسیده است، گفت: مرحله یک یا فاز اول این پروژه که شامل طراحی مفهومی است، به اتمام رسیده؛ این طرح کلان در ۴ فاز تعریف‌ شده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۳۰ بهمن

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران با اشاره به حضور رقبا در بازار پستی کشور، گفت: جذب بازارهای جدید و با ارزش افزوده در دستور کار شرکت ملی پست ایران قرار دارد.
به گزارش ایسنا، حسین نعمتی در مراسم معارفه‌ی مدیرکل پست استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه سرعت هوشمندسازی در بخش پستی رضایت‌بخش است اضافه کرد: البته سرعت هوشمندسازی بازهم باید افزایش پیدا کند و شیوه‌های سنتی حذف و روش‌های هوشمند جایگزین شود، علاوه براین اگر به دنبال ارتقای جایگاه سازمانی هستیم باید با بهره‌گیری از مجموعه‌ی قوی و منسجم شبکه‌ی پستی این مهم را محقق کنیم.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۳۰ بهمن

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره‌ی اجرایی شدن رجیستری برای گوشی‌های LG، علت گرانی گوشی‌ها در اجرای رجیستری، ایجاد اشتغال با کمک حوزه‌ی ICT و لزوم ایجاد پیام‌رسان‌های داخلی توضیحاتی ارائه داد.
به گزارش ایسنا، محمدجواد آذری جهرمی که در یک برنامه‌ی تلویزیونی حضور یافته بود، با بیان اینکه طرح ثبت تلفن‌های همراه یا رجیستری در حوزه‌ی ساماندهی واردات گوشی‌های همراه اجرا شده، گفت: از روز شنبه وارد فاز پنجم این طرح شدیم و گوشی‌های ساخت شرکت ال‌جی در پوشش این طرح قرار گرفتند. بنا به برنامه‌ریزی‌ها نیز پیش از پایان سال ۹۶ تمامی برندها شامل این طرح خواهند شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۹ بهمن

به گزارش مهر، به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، حسین فلاح جوشقانی با اشاره به تکلیف برنامه‌ی ششم در ۲.۵ برابر شدن بازار ICT تا پایان برنامه تاکید کرد: برای رسیدن به این هدف سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی باید بسترهای لازم به ویژه در حوزه‌ی سرویس‌های ثابت را فراهم کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۹ بهمن

به گزارش ایستنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در برنامه‌ی نگاه یک درباره‌ی مرحله‌ی جدید طرح رجیستری عنوان کرد: وارد مرحله‌ی پنجم شدیم و گوشی‌های شرکت ال‌جی زیر چتر این طرح قرار گرفتند و گوشی‌هایی که به صورت قاچاق وارد شدند در صورتی که بخواهند در شبکه فعال شوند تنها 30 روز وقت دارند تا رجیستر شوند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۹ بهمن

کافه بازار: بر اساس گزارش اشتغال صنعت برنامه‌های موبایلی در ایران، تخمین به‌ دست‌ آمده برای تعداد شاغلان مستقیم این صنعت بیش از ۲۰۷۰۰ شغل است. اگر شغل‌های القایی را نیز به این عدد اضافه کنیم به عدد ۳۱ هزار شغل می‌رسیم.

ادامه مطلب