موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۶ بهمن

سامسونگ ارسال دعوت‌نامه برای رویداد Unpacked سال جاری خود را آغاز کرده است، جایی که شرکت از Galaxy S9 رونمایی خواهد کرد. پرچم‌دار سال جاری سامسونگ شروع خود را از کنگره‌ی جهانی موبایل در بارسلونا آغاز می‌کند، همان جایی که DJ Koh، مدیر عامل این مجتمع کره‌ای در نمایشگاه CES وعده‌ی آن را داده بود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۶ بهمن

مهندس صدری در دیدار با مدیران شرکت‌های FCP با تأکید بر تعامل روز افزون با اپراتورهای ارتباطاتی کشور گفت: صنعت مخابرات به‌ اندازه‌ای پیشتاز است که تمام بازیگران این عرصه می‌توانند با گسترش سرویس‌ها، بهترین خدمات را در بازار رقابتی به مشتریان ارائه دهند.

ادامه مطلب
امنیت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۶ بهمن

اکتبر، ماه جهانی آگاهی در امنیت سایبری است. با شروع ماه مدارس و معلمان در سراسر جهان، با برگزاری جلساتی به آموزش کودکان در زمینه‌ی حفاظت از اطلاعات شخصی و خطرات دنیای مجازی می‌پردازند، زیرا کودکان با آغاز فصل مدرسه تمایل زیادی برای پیدا کردن دوست جدید از طریق شبکه‌های اجتماعی دارند. اما بچه‌ها می‌توانند در معرض خطرات منحصربه‌فرد در فضای مجازی قرار بگیرند. باید به خاطر داشت آگاهی دادن به کودکان در مورد امنیت سایبری همیشه باید یک اولویت باشد و با بهره‌گیری از برخی از این نکات امنیت فضای اینترنت را برای آن‌ها ارتقا داد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۶ بهمن

تصاویر جدیدی از ویژگی‌های جدید گوشی Nokia 9 در فضای مجازی به اشتراک گذاشته‌ شده است. در این تصویر طراحی گوشی به‌ خوبی قابل‌ بررسی است. یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول که چندی پیش تنها در حد شایعه منتشر شده بود وجود دو فلاش LED در طرفین دوربین اصلی محصول است که با انتشار این تصاویر صحت آن تائید شده است.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۶ بهمن

توسعه‌دهندگان Google در ماه می 2018، رسماً نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل Android با نام Pineapple را معرفی می‌کنند. این پروژه با طراحی کاملاً جدیدی انجام خواهد شد و ویژگی‌های منحصربه‌فردی را دریافت خواهد کرد. طبق اطلاعات رسمی، Google سیستم‌عامل جدید خود را در ماه می امسال و در جریان برگزاری اجلاس سالانه Google I/O معرفی خواهد کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۵ بهمن

به گزارش مهر، کمیته‌ی ارتباطات مجلس، موضوع فروش اموال غیرمنقول وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را که در لایحه‌ی بودجه‌ی سال ۹۷ کل کشور پیشنهاد شده است، بررسی کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۵ بهمن

ایران از این لحاظ در رتبه‌ی سوم منطقه قرار دارد و تنها ترکیه و عربستان به ترتیب با درآمد حدود 800 میلیون دلار و 630 میلیون دلار و رتبه‌ی جهانی 18 و 19 در رتبه‌های بالاتر قرار دارند.

ادامه مطلب