ایران و جهان
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۵ بهمن

20 داور بین‌المللی و 15 داور داخلی آثار هفتمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران را داوری خواهند کرد. به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، 35 داور هفتمین دوره‌ی جشنواره‌ی بازی‌های رایانه‌ای تهران شامل 15 داور ایرانی و 20 داور بین‌المللی، معرفی شدند. این داوران قرار است به بررسی و انتخاب بهترین بازی‌نامه‌ها و بازی‌های سال ایران در ژانرهای مختلف بپردازند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۵ بهمن

رئیس سازمان فناوری اطلاعات از فراخوان این وزارت برای ثبت طرح‌های اشتغال‌زای روستایی بر مبنای ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۴ بهمن

به گزارش ایلنا، در راستای اجرای مصوبه‌ی ۲۶۵ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی، با هدف حمایت از توسعه‌ی فعالیت پیام‌رسان‌های داخلی، تعرفه‌ی مصرف آزاد و بسته‌های اینترنت کاربرانی که از پیام‌رسان‌های ایرانی استفاده می‌کنند نسبت به قبل، به یک سوم کاهش پیدا کرده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۴ بهمن

به گزارش ایلنا، حمیدرضا دهقانی‌نیا مدیر کل فناوری اطلاعات ستاد مبارزه با قاچاق کالا در نشست طرح رجیستری موبایل گفت: طرح رجیستری موبایل در هر بازه‌ی زمانی وارد مرحله‌ای جدید می‌شود. از هفته‌ی آینده نیز وارد مرحله‌ی جدید انتقال مالکیت تلفن همراه می‌شویم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۴ بهمن

به گزارش مهر، رسول سرائیان با تاکید بر لزوم توجه به اشتغال در مناطق محروم و روستایی گفت: در راستای اجرای قانون توسعه‌ی اشتغال روستایی، کارآفرین‌ها و صاحبان ایده در حوزه‌ی استفاده از ارتباطات و فناوری اطلاعات در چهار بخش کشاورزی، گردشگری، صنایع دستی و فروش محصولات روستایی، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت kara.mcls.gov.ir نسبت به ثبت طرح خود اقدام کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۴ بهمن

به گزارش مهر، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از برنامه‌ریزی برای همکاری همه جانبه با اپراتورهای اینترنت (FCP) در بخش فیبرنوری و ارائه‌ی سرویس‌های مبتنی بر دسترسی اینترنت خبر داد.
به دنبال مصوبه‌ی کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات مبنی بر لزوم تعامل شرکت مخابرات ایران با اپراتورهای ارائه دهنده‌ی خدمات اینترنت در کشور، مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از هم‌افزایی و تعامل با اپراتورهای FCP برای افزایش حجم بازار ارتباطات کشور خبر داد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۴ بهمن

مهندس صدری در دیدار با رئیس سازمان تنظیم مقررات گفت: رویکرد شرکت مخابرات ایران، توسعه‌ی زیر ساخت‌های مخابراتی و تعامل با اپراتورها در چارچوب مصوبات رگولاتوری است
مهندس صدری در این دیدار که روز سه‌شنبه سوم بهمن ماه برگزار شد، خاطر نشان کرد: شرکت مخابرات ایران همواره در چارچوب مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات فعالیت می‌کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۴ بهمن

Netflix موفق شد 2 میلیون مشترک بیشتر از آنچه Wall Street برای سه ماهه‌ی پایانی 2017 پیش‌بینی کرده بود جذب کند. سه برابر شدن سود شرکت در بخش خدمات ویدئویی آنلاین که توانست هزینه‌ی صرف شده بر روی برنامه‌های جدید برای چیره شدن بر تلویزیون اینترنتی در سراسر جهان را جبران کند.

ادامه مطلب