ایران و جهان
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۳ بهمن

وزیر ارتباطات گفت: پیرو حواشی مطرح‌ شده در خصوص فعالیت یکی از شرکت‌های مربوط به سازمان تأمین اجتماعی در واردات گوشی تلفن همراه، مراتب مورد بررسی قرار گرفت.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۳ بهمن

کمپانی Xiaomi در حال آماده‌سازی نسل جدیدی از محصول مقرون‌ به‌ صرفه‌ی جدید Mi 5X، نسخه‌ی تکمیلی Mi A1 می‌باشد. البته باید به این نکته اشاره کرد که این محصول همان اسمارتفون است با این تفاوت که مشترکا با گوگل با سیستم‌عامل اندروید عرضه خواهد شد.

ادامه مطلب
تکنولوژی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۳ بهمن

به گزارش Digital Trends، اولین ربات دنیا به دلیل عدم برقراری ارتباط با مدیر خود از کار اخراج شد. این ربات تنها توانست به مدت یک هفته در محل کار خود مشغول باشد. دلیل این امر عدم توانایی جهت مشاوره به مشتریان و نداشتن حس شوخ‌ طبعی در وی بوده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۳ بهمن

اولین تصاویر گوشی هوشمند Meizu 15 Plus در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته‌ شده است. این محصول قرار است در ماه مارس به‌ صورت رسمی عرضه شود. از ویژگی‌های اصلی این محصول، دارا بودن صفحه‌نمایش بزرگ با فریم بسیار نازک است. کمپانی Meizu قصد دارد 15 سالگی خود را با عرضه‌ی این محصول جشن بگیرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲ بهمن

به گزارش «فناوران»، قانون مالیات بر ارزش افزوده‌ی سال 1387 در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصویب و به صورت آزمایشی به اجرا گذاشته شد.
این قانون از موضوعاتی است که به دلیل پیچیدگی مکانیزم‌‎های اجرایی آن، از همان ابتدا محل مناقشه‌ی تولیدکنندگان، واردکنندگان و فروشندگان بوده است و با وجودی که 9 سال از اجرای آن می‎‌گذرد، نه دولت به اهداف اجرای آن که کسب درآمد و ایجاد شفافیت در فرآیندهای اقتصادی بوده، دست یافته و نه پرداخت‌کنندگان مالیات که فعالان اقتصادی هستند، از این نوع مالیات ستانی رضایت دارند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲ بهمن

به گزارش مهر و به نقل از اداره‌ی کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مراسم تودیع و تقدیر از مدیرعامل و هیأت مدیره‌ی همراه اول و مخابرات ایران، صبح روز ۲۶ دی ماه با حضور جمعی از نمایندگان مجلس، معاونین وزارت ارتباطات و فناوری ارتباطات، اعضای هیأت مدیره این شرکت‌ها، دکتر ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی و مدیران همراه اول و شرکت مخابرات ایران در مرکز همایش‌های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲ بهمن

به گزارش ایسنا، وزیر ارتباطات اعلام کرد آمار پلیس فتا نشان می‌دهد در نیمه‌ی اول امسال حدود ٤٢ میلیارد تومان کلاهبرداری و تراکنش غبرمجاز در فضای الکترونیک انجام شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲ بهمن

به گزارش مهر، وزیر ارتباطات گفت: پیرو حواشی مطرح شده در خصوص فعالیت یکی از شرکت‌های مربوط به سازمان تامین اجتماعی در واردات گوشی تلفن همراه، مراتب مورد بررسی قرار گرفت.

ادامه مطلب