گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۰ دي

دو سازنده‌ی بزرگ گوشی‌های همراه اندرویدی - Samsung و LG – تائید کردند که این دو شرکت سرعت گوشی‌های قدیمی‌تر خود را کاهش نمی‌دهند، تاکتیکی که Apple پذیرفته آن را بر روی برخی مدل‌های iPhone انجام داده تا از خاموش شدن ناگهانی این دیوایس‌ها جلوگیری کند.

ادامه مطلب
امنیت
سارا محمد علیئی۹:۳۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۰ دي

رئیس پلیس فتا زنجان گفت: عدم توجه به موارد ایمنی و هشداری در فضای مجازی، به‌ خصوص شبکه‌های اجتماعی تلفن‌های همراه، می‌تواند آسیب‌های فراوان و جبران‌ناپذیری را متوجه افراد نماید لذا کاربران شبکه‌های اجتماعی تلفن‌های همراه باید به اطلاع‌رسانی‌ها و هشدارهای مکرر پلیس فتا توجه کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۰ دي

Apple به تازگی نامه‌ای منتشر کرد که در آن از مشتریان خود به خاطر "سو تفاهم" بابت کاهش سرعت iPhoneهای قدیمی عذرخواهی کرد. این نامه که پیرو اعتراف اخیر این شرکت بود، در حقیقت این کاهش سرعت را جبرانی برای باتری‌های در حال فرسوده‌ی این دستگاه‌ها عنوان کرد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۰ دي

کمپانی شناخته‌شده‌ی Huawei، به‌تازگی تصاویری از گوشی پرچم‌دار جدید خود را منتشر کرده است که ازنظر کارشناسان این محصول همتای گوشی هوشمند آیفون ۱۰ می باشد. با توجه به پرتال‌های خبری، گوشی هوشمند P11 دارای حس‌گرهای تشخیصی قوی است که در قسمت جلویی پنل آن قرار گرفته است. در این محصول به‌ طور معمول، حسگر گوشی در کنار دوربین سلفی به‌صورت نامحسوس قرارگرفته است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۰ دي

به‌ تازگی اطلاعات جدیدی در فضای مجازی منتشر شده است که توسعه‌دهندگان مایکروسافت قصد دارند محصول جدید Surface Phone را با سیستم‌عامل Andromeda رونمایی کنند. ازنظر کارشناسان بین‌المللی، عصر سیستم‌عامل Windows برای گوشی‌های هوشمند به پایان رسیده و با این روش هیچ شکوفایی در انتظار گوشی‌های هوشمند این کمپانی نخواهد بود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۰ دي

مرکز پژوهش‌های مجلس با بررسی لایحه ی بودجه ی پیشنهادی سال ۹۷ حوزه ی فناوری اطلاعات و ارتباطات، از کاهش درآمد حاصل از فعالیت‌های مرتبط با بخش ICT در سال آینده خبر داد.
به گزارش مهر، دفتر فناوری‌های نوین مرکز پژوهش‌های مجلس، کلیات لایحه ی بودجه ی پیشنهادی دولت برای سال ۹۷ را در حوزه ی فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) مورد تحلیل و بررسی قرار دارد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۰ دي

یک کانال تلگرامی عملاً مردم را دعوت به ایجاد ناامنی و استفاده از بمب دستی و اسلحه می‌کند. زمان توقف خشونت پراکنی نیست؟
وی در عبارت انگلیسی متن در خطاب به مدیرعامل تلگرام نوشت:
یک کانال تلگرامی در حال نفرت پراکنی است. مردم را به استفاده از کوکتل مولوتوف و سلاح گرم تشویق می‌کند تا جامعه را ناآرام کنند. حالا زمان آن است که چنین تشویقاتی توسط تلگرام متوقف شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۰ دي

از روز جمعه، هشتم دی‌ماه، سومین فاز پروژه برای ثبت و شناسه دار کردن گوشی‌های ۳ کمپانی خارجی تولیدکننده آغاز شده است.
به گزارش مهر، اجرای پروژه ی ثبت و شناسه دار کردن گوشی‌های موبایلی که وارد کشور می‌شوند با هدف ساماندهی بازار خدمات پس از فروش این گوشی و جلوگیری از قاچاق میلیاردی گوشی در کشور، از مهرماه در حال اجرا است.

ادامه مطلب