ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۶ آذر

نخستین شرکت‌های اینترنتی امروز تعرفه‌های جدید اینترنت را با تعیین سقف مصرف منصفانه اعلام کردند که در آن، سرعت با تعرفه‌ی مشخص در نظر گرفته شده و حجم هر سرویس قرار است در بازار رقابتی توسط شرکت‌های اینترنتی اعلام شود.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۶ آذر

باج‌افزار جدیدی با نام WannaSmile شناسایی شده که با متن پیامی به زبان فارسی، مشخصا کاربران ایرانی را مورد هدف قرار داده است.
WannaSmile شباهت زيادی در طراحی و عملكرد به باج‌افزار zCrypt داشته و اين روزها در فضای اينترنت در حال گسترش است. اين باج‌افزار براي سيستم‌عامل ويندوز طراحي شده و با قفل كردن و رمزنگاری فايل‌ها و اطلاعات، مبلغ۲۰ بيت‌كوين، حدود ۶۳۰ ميليون تومان باج براي تحويل كليد رمزگشايی اطلاعات، از قربانيان خود دريافت ميیكند.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۶ آذر

اولین دماسنج گوشی هوشمند دنیا با سیستم i-MEMS در اوایل سال 2018 به بازار خواهد آمد. توسعه دهندگان این دماسنج می‌گویند این محصول فقط در 0.5 ثانیه می تواند دمای دقیق بدن فرد را نمایش دهد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۶ آذر

مدل جدید گوشی هوشمند M1 از Aermoo علاوه بر دارا بودن ویژگی هایی همچون مقاومت در برابر گرد و غبار و رطوبت، با دارا بودن یک باتری با ظرفیت بالا، توانسته کاربران خود را شگفت زده کند. به گفته‌ی توسعه دهندگان ظرفیت باتری این دستگاه برابر با 5580 میلی آمپر ساعت است.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۶ آذر

جالب است بدانید جمعه‌ی ساه در برخی از کشورها و حتی برخی از فروشگاه ‌های آمریکا که نام آن را یدک می کشند، یک روز کاملا مخرب است. کمپانی ها و شرکت ها اغلب چند روز مانده به جمعه ی معروف، قیمت اجناس خود را گران می کنند و سپس در روز تخفیف ویژه آن را با قیمت اصلی و حتی چند برابر گران تر به مردم می‌فروشند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۶ آذر

رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان کرمان گفت: گسترش استفاده از اينترنت در بین اقشار جامعه و فعالیت در آن موجب گردیده خانواده ها به طور خواسته یا ناخواسته قربانی جرائم حوزه ی سایبری گردند و این موضوع ناشی از عدم توجه و اهمیت کاربران به موارد ایمنی است.

ادامه مطلب