سرگرمی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۵ آذر

Microsoft قصد دارد تا تست نهایی آلفا برای بازی کامپیوتری دزدان دریایی ("Sea of Thieves ") را در دسترس همه‌ی کاربران قرار دهد. برای انجام این کار تنها نیاز به ثبت نام در وب سایت Insider Programme خواهید داشت.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۵ آذر

گوشی هوشمند جدید OnePlus 5T در سرعت شارژ توانست از گوشی های هوشمند Samsung و Apple پیشی گیرد. به گفته ی کارشناسان، یک بار شارژ کامل باتری این محصول، برای یک روز و نیم کار با آن کافی خواهد بود.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۵ آذر

در آخرين نسخه ی مرورگر موزيلا که سه شنبه منتشر شد، درعملکرد حرف اول را می‌زند. موزيلا ادعا کرد که فايرفاکس دو برابر سريعتر از سال قبل است. اين نکته نه تنها در هنگام راه اندازي صحیح است بلکه زماني که زبانه‌های زیادی باز است نیز درست است. نيک نگوين نائب رئیس شرکت فايرفاکس گفت: "ما تعادل بهتری در حافظه نسبت به تمام مرورگرهای دیگر داریم."

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۵ آذر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به توسعه ی زیر ساخت های ارتباطی در ۴ سال اخیر، از ۴ برابر شدن تولید محتوای داخلی فضای مجازی خبر داد و گفت: تعداد کاربران ۲۰ برابر شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۴ آذر

بر اساس ضوابط و قوانین، ثبت دامنه با نام‌های ایران، اسامی استان‌ها، شهرستان‌ها و شهرها و کد آنها ممنوع است.
به گزارش ایسنا، در صورتی که دامنه‌ای که در حال ثبت آن هستید مشابه یا مربوط به مؤسسه یا شرکت خاصی بوده و یا به دلیل نقص حقوق ثبتی آنها مغایرت با قوانین جمهوری اسلامی داشته باشد، پس از ثبت دامنه توسط شما، وضعیت دامنه (Status) به حالت In Progress در آمده و ایمیلی با مضمون زیر برای شما ارسال می‌شود:
ثبت این دامنه ممکن است مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران و ناقض حقوق ثبتی دیگران باشد. لازم است در این رابطه به مواد ۶۶ و ۷۶ قانون تجارت الکترونیک که در شماره‌ی ۱۷۱۶۷ روزنامه‌ی رسمی جمهوری اسلامی ایران، مورخ۱۳۸۲/۱۱/۱۱، به چاپ رسیده است توجه داشته و نیز از مقررات حل اختلاف ثبت دامنه مندرج در وبگاهwww.nic.ir آگاه باشید.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۴ آذر

به گزارش ایلنا، محمدجواد آذری جهرمی در توئیتر خود نوشت: مدیرعامل مخابرات ایران امروز خبر رفع انحصار فروش اینترنت برای خطوط PCM و ONU و اجرای بخشی از مصوبه‌ی ۲۵۳ کمیسیون تنظیم مقررات را اعلام کرد. در سابق مشترکین این خطوط تنها قابلیت دریافت سرویس از مخابرات ایران را داشتند و اکنون امکان ارائه‌ی سرویس برای سایر شرکت‌ها نیز فراهم شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۴ آذر

همراه اول از ارسال ۱۳۰۰ کانکس و اختصاص ۵۰ میلیارد ریال جهت ساخت و بازسازی مدارس مناطق زلزله زده خبر داد.
به گزارش اداره‌ی کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در راستای مسئولیت اجتماعی اپراتور اول، با پیشنهاد مدیرعامل و تصویب هیأت مدیره، تعداد ۱۳۰۰ کانکس که پیش از این در طرح‌های توسعه‌ای استفاده شده و قرار بود دوباره در طرح‌های جدید مورد استفاده قرار گیرد به دلیل سردی هوا و اولویت نیاز زلزله‌زدگان به آن‌ها، در مناطق مذکور جهت اسکان موقت در حال توزیع است. همچنین بر اساس مصوبه‌ی مذکور، مبلغ ۵۰ میلیارد ریال جهت ساخت و بازسازی مدارس مناطق زلزله زده اختصاص یافت.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۴ آذر

به گزارش فناوران، نصرالله جهانگرد معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با بیان اینکه دولت نزدیک به یک‌ونیم میلیارد دلار برای توسعه‌ی اشتغال در شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر جمعیت بودجه اختصاص داده است گفت:
این منابع با کمک‌های بانک‌ها بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان می‌شود. صنعت بازی‌سازی به راحتی می‌تواند با توزیع شبکه‌ی تولید خود از این اعتبارات استفاده کند. امکانات فنی اعم از زیرساخت‌ها و مراکز داده نیز در شهرهای کوچک فراهم است.

ادامه مطلب