نرم افزار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۳ آبان

گوگل با مشارکت شرکت نرم‌افزاری ضد ویروس ESET تغییرات قابل‌ توجهی را به وجود آورده تا دامنه ی تشخیص و حفاظت از بدافزار را از طریق ویژگی Clean Up Chrome در مرورگر خود گسترش دهد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۳ آبان

کمپانی iPhone X قصد ندارد گوشی هوشمند iPhone X را به کاربرانش تحمیل کند. این موضوع را آنجلا آرندس، معاون رئیس شرکت در زمینه‌ی تجارت اینترنتی، در مصاحبه با خبرنگار تلویزیونی مطرح کرد. وی تمام شایعات را در مورد ارائه ی دستگاهی با ویژگی های غیر ضروری به کاربرانش رد کرد.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۳ آبان

به گزارش سایت رسمی فتا و به نقل از منبع thehackernews، خوب است که در مورد امنیت سایبری خیلی حساس باشید. گوگل در حال حاضر ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند هشدار ورود و تأیید اعتبار دو نفره را فراهم کرده است تا امنیت حساب خود را حفظ کند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۳ آبان

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی با انتشار پستی در اینستاگرمش نوشت: خودکشی در اصفهان ربطی به نهنگ آبی نداشت. امروز اخبار تکمیلی را از پلیس گرفتم، خودکشی های اصفهان هیچ ربطی به چالش نهنگ آبی نداشته و این چالش اتفاق نیفتاده است. وی در تکمیل صحبت های خود به این نکته اشاره کرد که باید مراقب باشیم، فضای مجازی واقعی است، نباید آن را انکار کرد و مردم را از فضای مجازی ترساند ولی باید اطلاع رسانی کنیم و آگاهی مردم را افزایش دهیم‎.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲ آبان

ترکیه توانسته است در شش ماه نخست سال ۲۰۱۷ از طریق ۹۱ استارتاپ مختلف، سرمایه‌ای در حدود ۵۷ میلیون دلار جذب کند. این رقم در مقابل جذب سرمایه‌ی ایران از رشد بالایی برخوردار است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲ آبان

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، پس از تایید ورود تاکسی‌یاب روسی ماکسیم به کشور برای سرمایه‌گذاری در بخش حمل ونقل آنلاین حالا شنیده‌های غیر رسمی حاکی از آن است که سرویس تاکسی‌یاب اماراتی کریم قرار است به ایران بیایید و به این منظور جلساتی با سرمایه‌گذاران ایرانی برگزار کرده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲ آبان

به گزارش اتاق بازرگانی تهران، بعد از گذشت حدود یک سال و نیم از حضور تاکسی‌های اینترنتی در سطح شهرهای بزرگ به خصوص تهران حالا اخبار منتشر شده نشان می‌دهد که پای شرکت‌های خارجی هم به این حوزه باز شده است و به زودی شاهد حضور شرکت‌های خارجی نیز در این حوزه خواهیم بود، اتفاقی که نشان از رونق بسیار زیاد تاکسی‌های اینترنتی و اقبال زیاد مردم به آن ها دارد. به تازگی یک شرکت روسی به نام «ماکسیم» اعلام کرده است که قصد دارد در ایران سرویس تاکسی اینترنتی ایجاد کند و مسافران باید به زودی منتظر اضافه شدن این سرویس در کنار اسنپ، تپسی و کارپینو باشند. ماکسیم نامی است که پیش از این ایرانی‌ها اصولا آن را با کت و شلوار می‌شناختند زیرا برند مشهوری با همین نام در حوزه‌ی پوشاک فعالیت می‌کرد و حالا باید دید که آیا این موضوع به برند این شرکت پوشاک صدمه وارد می کند یا نه؟

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲ آبان

به گزارش پول‌نیوز، سال‌ها سکوت دیجی‌کالا شکست. 11 سال است که دیجی‌کالا راه‌اندازی شده و در تمام این سال‌ها هیچ گفت‌وگوی رسمی یا نشست خبری توسط مدیران این کسب‌وکار پر رونق انجام یا برگزار نشده. نخستین نشست خبری «دیجی‌کالا» دقایقی پیش در حالی خاتمه یافت که برادران محمدی به عنوان مدیران و موسسین از وضعیت امروز شرکتی گفتند که در سال ۱۳۸۵، با سرمایه‌ی صفر و ۷ نفر نیرو کار خود را آغاز کرد اما حالا 2 هزار و 500 نفر نیروی تمام وقت دارد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲ آبان

به گزارش پول‌نیوز، بعد از اسنپ و تپ‌سی نوبت به الوپیک رسیده است. موانع‌تراشی برای کسب‌وکارهای آنلاین در کشور ما همچنان ادامه دارد. با همه‌ی اما و اگرهای موجود اما پیک‌های موتوری آنلاین هم راه اسنپ و تپ‌سی در پیش گرفته و روز به روز قدرتمند‌تر می‌شوند.

ادامه مطلب