ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱ آبان

به گزارش ایلنا، حسین مهری، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیر عامل شرکت ملی پست ایران در خصوص سرویس «پست من» گفت: سرویس پست من به عنوان سامانه‌ی پیک آنلاین شرکت ملی پست ایران خدمات را با قیمتی رقابتی، سریع و ایمن به کاربران ارائه می‌دهد. این سرویس به صورت رسمی در چند شهر از جمله تهران رونمایی شده است و بر اساس استراتژی شرکت پست تا پایان سال جاری 50 شهر دیگر نیز برای سرویس‌دهی پست من اضافه خواهند شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱ آبان

معاون امور دولت و مجلس وزیر ارتباطات از اجرای طرح سرشماری و آمارگیری وضعیت فناوری اطلاعات در سبد خانوار ایرانی تا پایان سال خبر داد و گفت: نتایج این استخراج در سال ۹۷ اعلام می شود.
مرتضی براری در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه طرح سرشماری نفوذ فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور به زودی آغاز می‌شود، اظهار داشت: این طرح با همکاری معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و مرکز آمار در تمامی استان‌ها اجرایی خواهد شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱ آبان

همراه اول اعلام کرد تا پایان پاییز ۹۶ مشترکین این اپراتور می‌توانند با خرید هر یک از بسته‌های اینترنت همراه اول، از ساعت ۳ تا ۹ صبح از ترافیک رایگان اینترنت بهره‌‎مند شوند.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا، براساس اعلام این شرکت کلیه‌ی مشترکین اعتباری و دائمی که بسته‌ی اینترنت فعال دارند می‌توانند از این طرح استفاده کنند و این هدیه شامل مشترکینی که از اینترنت با تعرفه‌ی آزاد استفاده می‌کنند، نمی‌شود. بر این اساس در صورتی که بسته‌ی مشترک قبل از ساعت ۳ صبح یا بین بازه‌ی ۳ تا ۹ صبح به اتمام برسد و مشترک بسته‌ی رزروی نداشته باشد، ترافیک اینترنت وی با تعرفه‌ی آزاد محاسبه خواهد شد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱ آبان

بر طبق گزارش The Hollywood Reporter، این شرکت هم‌اکنون تیمی را ساخته است که شامل رئیس قبلی WGN American و مدیران Sony Pictures Television هستند و اینکه شرکت اخیرا استخدام کلیدی دیگری داشته است. Morgan Wandell که تا این اواخر به عنوان ریاست مجموعه‌های بین‌المللی Amazon خدمت می‌کرده است، در حال پیوستن به تیم Apple است و هدف وی وارد ساختن مجموعه کارهای خلاقانه‌ی بیشتر است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱ آبان

Waymo با تعدادی از سازمان‌ها در یک کمپین آموزشی خودران جدید همکاری می‌کند و هدف آن هم کمک به پاسخ به سوالات عمومی در مورد وسایل نقلیه و فناوری‌های اتوماتیک است. این برنامه به منظور ارائه‌ی اطلاعات به آسانی قابل دسترس طراحی شده است که پاسخگویی سوالاتی از قبیل "اتومبیل‌های خودران امن هستند؟" و "چگونه آن‌ها می‌دانند چه باید بکنند؟" را ارائه می‌دهند و شامل مشارکت Mothers Against Drunk Driving، the National Safety Council، the Foundation for Blind Children، the East Valley Partnership و the Foundation for Senior Living می‌باشد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱ آبان

Grab مستقر در سنگاپور و مهمترین رقیب Uber در آسیای جنوب شرقی، روز جمعه اعلام کرد تسهیلات وامی بیش از 700 میلیون دلار را برای کمک به توسعه‌ی برنامه‌ی اجاره‌ی ماشین خود تامین کرده است. Grab گفت که این وام رکوردی برای این استارتاپ است که تسهیلات آن از بانک‌های منطقه‌ای و جهانی تامین شده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱ آبان

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، معتقد است که در آینده‌ی نزدیک، برنامه ریزی های ژنتیک انسانی بر اساس ویژگی‌های مورد نظر امکان پذیر خواهد بود و این امر می تواند حتی از ساخت بمب اتم هم وحشتناک تر باشد.

ادامه مطلب
ایران
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱ آبان

به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی استان اصفهان دلیل سقوط 2 دانش آموز دختر اصفهانی از پل روگذر چمران و فوت یکی از آنان و مجروحیت دانش آموز دیگری را تاثیر بازی 'نهنگ آبی' دانست.

ادامه مطلب