ایران
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱ آبان

محمدجواد آذری جهرمی، در پست اینستاگرمی اخیر خود در مورد اجرای فاز نخست طرح رجیستری نوشت: همزمان با اجرای فاز نخست طرح رجیستری که صرفا به پایش تلفن های همراه موجود در شبکه می پردازد، شاهد سوء استفاده و فضاسازی عده ای از فرصت طلبان در بازار تلفن همراه بودیم.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱ آبان

کمپانی Meizu همچنان نیز به تولید گوشی‌های هوشمند با طراحی های منحصر به فرد ادامه می‌دهد. این دستگاه مجهز به دو صفحه نمایش می‌باشد که یکی از آن ها در زیر دوربین اصلی قرار گرفته است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱ آبان

کمپانی Microsoft در وب‌سایت رسمی خود اعلام کرد تاریخ عرضه‌ی نوت‌بوک‌های جدید Surface Pro LTE در بهار 2019 خواهد بود. البته این شرکت دلایل تصمیم‌گیری خود را هنوز اعلام نکرده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۳۰ مهر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره‌ی طرح تجمیع کارت‌های شخصی گفت: این طرح شامل کارت‌هایی نظیر سلامت، گواهینامه، پایان خدمت برای اجرای طرح دولت الکترونیک است و ارتباطی به کارت‌های بانکی ندارد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۳۰ مهر

دکتر عباسی شاهکوه ضمن حضور در غرفه‌ی سیتنا در هجدهمین نمایشگاه ایران تلکام و در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون برنامه‌های سازمان تنظیم مقررات در چهار سال آتی، گفت: طبیعتا برنامه‌های ما در چهارچوب برنامه‌های وزارت ارتباطات و سرفصل برنامه‌های جناب مهندس جهرمی، وزیر جدید ارتباطات است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۳۰ مهر

به گزارش سیتنا، وحید صدوقی در نشست تخصصی افزایش ۲.۵ برابری بازارهای ICT در برنامه‌ی ششم توسعه به ارائه‌ی توضیحاتی درباره‌ی سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته در همراه اول پرداخت و اظهار کرد: متاسفانه درآمدهای ایجاد شده تناسب چندانی با حجم سرمایه‌گذاری‌ها ندارد و اگر قرار باشد به افزایش دو و نیم برابری بازار برسیم نیاز به سرمایه گذاری ۵۰ هزار میلیارد تومانی است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۳۰ مهر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سوء استفاده در بازار به بهانه‌ی طرح رجیستری خبر داد و تاکید کرد هموطنان نباید ریال اضافه‌ای بیش از ارزش واقعی گوشی به فرصت‌طلبان پرداخت نمایند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۳۰ مهر

به گزارش تماس‌نیوز، حسین فلاح جوشقانی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از رشد چند برابری حجم بازار ICT طی دولت یازدهم خبر داد و گفت: حجم این بازار در ابتدای دولت یازدهم 10 هزار و 800 میلیارد تومان بوده که در سال 93 به 15 هزار و 760 میلیارد تومان، در سال 94 به 19 هزار و 860 میلیارد تومان و در پایان سال 95 به 22 هزار و 600 میلیارد تومان رسید.

ادامه مطلب