امنیت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۳۰ شهريور

به گزارش سایت رسمی پلیس فتا و به نقل از منبع Comodo Antivirus، پس از انتشار ویندوز 10 در ماه جولای سال 2015، ویندوز 10 به عنوان امن ترین ویندوز و با پشتیبانی قوی شناخته شد. مرورگر جدید EDGE و نسخه ی جدید Windows Defender حالا دیگر به تکامل رسیده و دارای امنیت بالایی می باشد. اما فراتر از شگفتی، حقیقت غم انگیز این است که هیچ چیز 100٪ امن در جهان اینترنت وجود ندارد و در طول زمان مردم متوجه شده اند که ویندوز 10 هم دارای نقص امنیتی است. در این مقاله، ما به نقاط ضعف امنیتی ویندوز 10 اشاره می‌کنیم و راهنمایی هایی در مورد چگونگی غلبه بر آنها را ارائه می‌دهیم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور

رئیس اتحادیه‌ی دستگاههای مخابراتی از پیگیری موضوع خرید و فروش مدل جدید گوشی‌های آیفون با قیمت حدود ۱۰ میلیون تومان در سازمان حمایت از مصرف کننده خبر داد.
غلامحسین کریمی در گفتگو با مهر، با اشاره به عرضه‌ی گوشی‌های جدید آیفون در بازار تهران و گران‌فروشی صورت گرفته در این زمینه اظهار داشت: قیمت‌های ارائه شده برای این کالا، مصداق کامل سوء استفاده است و ما از مردم می‌خواهیم که اقدام به خرید این کالا نکنند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور

Apple در تابستان گذشته در رویداد WWDC قول داد که عادات و ذائقه‌ی موسیقی دوستان کاربران را به Apple Music بیاورد. کاربران iOS که از این سرویس استریم موسیقی استفاده می‌کنند، پس از به‌روزرسانی به iOS 11 امکان استفاده از این قابلیت را خواهند داشت.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور

در کمتر از یک ماه Huawei پرچم‌دارهای بعدی خود را معرفی خواهد نمود. جزئیات در مورد این گوشی‌ها که Mate 10، Mate 10 Pro و Mate 10 Lite نام‌گذاری شده‌اند، به آرامی در حال انتشار در اینترنت می‌باشد. به نظر می‌رسد اطلاعات بیشتری در خصوص مدل ارزان‌ قیمت‌تر این گوشی‌ها در دسترس می‌باشد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور

با وجود اینکه Apple در نهایت گوشی‌هایی با قابلیت شارژ بی‌سیم را به بازار ارائه می‌دهد، این فناوری چندین سال است که موجود می‌باشد و در حقیقت شارژ توسط پد هنوز هم به نوعی مشکل است. چراکه فرد نمی‌تواند در حالی که دستگاه در شارژ است از آن استفاده کند و از سویی دیگر برای شارژ هر دستگاه نیاز به پد جداگانه‌ای است و یا پدی بسیار بزرگ برای تمامی دستگاه‌ها نیاز می‌گردد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور

Gab، شبکه‌ی اجتماعی مستقلی که به خاطر طرفداران محافظه‌کار خود در جامعه‌ی سیایسی ایالات متحده‌ی آمریکا معروف است، با طرح دعوی حقوقی در دادگاه فدرال، Google را متهم به سوء استفاده از موقعیتش کرده است، آن هم بعد از اینکه این غول موتورهای جستجو اپلیکیشن Gab را از روی Play Store خود حذف نمود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور

ارزش Roku، کسب‌وکار استریم دیجیتال، پس از عرضه‌ی عمومی سهامش در این ماه 204 میلیون دلار افزایش می‌یابد. بر اساس گزارش SEC که روز دوشنبه منتشر شد این شرکت قصد دارد سهام خود را بین 12 تا 14 دلار قیمت دهد. این بیش از دو برابر 100 میلیون دلاری است که در گزارش IPO در اوایل این ماه پیش‌بینی شده بود.

ادامه مطلب