گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۸ شهريور

August به تازگی سری محصولات قفل هوشمند خود را با معرفی نسخه‌ای Pro از محصولات خود به همراه قابلیت‌های بلوتوث، HomeKit و Wi-Fi به‌روزرسانی کرده است. مدل پایه‌ی این محصول ۱۴۹ دلار قیمت‌گذاری شده است. August قیمت در نظر گرفته شده برای محصول Doorbell Cam Pro خود را نیز ۱۹۹ دلار اعلام کرده است.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۸ شهريور

Essential قصد دارد به‌روزترین نسخه از سیستم‌عامل Android را به کاربران خود ارائه دهد. نسخه‌ی ۸ این سیستم‌عامل که با نام Oreo شناخته می‌شود، هم‌اکنون برای گوشی‌های Pixel شرکت Google ارائه شده است. Essential نیز از آنجایی که از ابتدا قول ارائه‌ی به‌روزرسانی‌ها را همگام با Google داده بود، قصد دارد گوشی‌های خود را به زودی به نسخه‌ی Android Oreo ارتقاء دهد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۸ شهريور

بار دیگر Slack دور مالی بزرگ دیگری را رقم زد که ارزش شرکت را به بیش از 5 میلیارد دلار افزایش داد، اما این بار به رهبری SoftBank که به نظر می رسد در این زمان در هر موردی حاضر به سرمایه‌گذاری است. این دور شبیه به یک سرمایه‌گذاری بزرگ دیگری از تامین‌های مالی 100 میلیارد دلاری است که مبلغ زیادی پول را به برخی از معاملات بزرگ در Silicon Valley اختصاص می‌دهد، این بار مشارکت در دور 250 میلیون دلاری برای ابزارهای همکاری در محل کار است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۸ شهريور

Sophia Genetics که یک شرکت داده‌های بزرگ است، از هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا به تشخیص‌های حرفه‌ای پزشکی و درمان بیماران از طریق تجزیه و تحلیل ژنومیک کمک کند، این شرکت بودجه‌ای به مبلغ 30 میلیون دلار با هدایت Balderton Capital را برای توسعه‌ی اهدافش اختصاص داده است، دیگر شرکای این دور تأمین مالی عبارتند از 360 Capital Partners، Invoke Capital و Alychlo.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۸ شهريور

به دنبال Google و ایجاد تغییرات در موتور جستجوی‌اش در اوایل سال جاری، Bing برچسب بررسی حقیقت را به نتایج جستجوی خود اضافه کرده است. برچسب بررسی حقیقت (Fact Check) در حال حاضر ممکن است تحت نتایجی از Snopes، PolitFact و سازمان‌های بررسی واقعیت دیگری دیده شوند و اینها به سادگی موفقیت نتایج جستجو را در هر حوزه‌ای نشان می‌دهند. در این شرایط به جای کلیک بر روی لینک، نتیجه‌ی جستجو، درست یا غلط و یا هر چیزی در این بین به صورت پیش‌نمایش جستجو نشان داده می‌شود.

ادامه مطلب
زندگینامه
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۸ شهريور

بر اساس آخرین اخبار منتشر شده در فضای مجازی، بیشترین آمار استفاده‌ی کاربران تلگرام را ایرانی ها به خود اختصاص می‌دهند اما شاید بیش از نیمی از این افراد در مورد موسس و مدیر این پیام رسان جهانی چیزی نمی دانند و یا بهتر بگوییم حتی برای یک بار نیز نام پاول دوروف به گوششان نخورده است.
پاوِل والِریویچ دورُف، یک نابغه‌ی روس تبار است. وی متولد 10 اکتبر 1984 میلادی در شهر سن پترزبورگ روسیه است و یکی از بزرگترین کارآفرینان و موسس شبکه‌ی اجتماعی v kontakte و پیام رسان تلگرام است. v kontakte شباهت بسیاری با فیسبوک دارد و در حال حاضر بیش از 350 میلیون نفر کاربر دارد.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۸ شهريور

با مطالعات متخصصین بر روی میزان آلودگی صفحه کلید کامپیوتر افراد، مشخص گردید که این وسیله می تواند به شدت برای سلامتی فرد خطرناک باشد. این نتیجه گیری بر اساس مطالعه ی دانشجویان کالج Duttmouth در نیوهمشایر صورت گرفته است.

ادامه مطلب
امنیت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۸ شهريور

Apple رسما برنامه های گمراه کننده ای را برای سیستم عامل iOS ممنوع کرده و آنها را از App Store حذف کرد. این رویداد جهانی در بزرگترین کمپانی جهان، به تیتر اول روزنامه ها تبدیل شده است.

ادامه مطلب