سرگرمی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۸ شهريور

بالاخره پس از مدت ها انتظار بعد از رونمایی از بازی Iron Marines محصولی از کمپانی Ironhide Game Studio، سرانجام این بازی برای کاربران سیستم عامل iOS و Android ارائه شد. طرفداران بازی StarCraft هم اکنون می توانند بازی جدید استدیو Ironhide Game Studio را بر روی دستگاه iPhone و گجت اندرویدی خود نصب نمایند.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۸ شهريور

به گزارش سایت رسمی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این بنیاد به عنوان متولی صنعت بازی در کشور در راستای حمایت رسانه‌ای از بازی‌سازان ایرانی و ترویج بازی‌های داخلی در جامعه «آیین رونمایی از سه بازی جدید ایرانی» را برگزار می‌کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۷ شهريور

ابوالفضل ابوترابی نماینده‌ی مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به مطالعه‌ی کمیته‌ی امنیت داخلی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس بر روی موضوع کاهش تصادفات گفت: سامانه‌ی بومی GPS بر اساس آنتن‌دهی سیم‌کارت‌های تلفن همراه با کمک وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و نیروی انتظامی در دست طراحی است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۷ شهريور

معاون مرکز فضای مجازی کشور از اشغال ۶۰ درصدی شبکه مجازی تلگرام خبر داد. به گزارش ایسنا، امیر خوراکیان امروز در دومین همایش فعالان فضای مجازی گفت: ۲۳ میلیون نفر در کشور مشغول فعالیت در بازی‌های رایانه‌ای هستند که متاسفانه تنها ۵ درصد این بازی‌ها بومی است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۷ شهريور

مدیرعامل رایتل با انتشار تصویر رده‌بندی کیفیت خدمات LTE اپراتورهای تلفن همراه در شهر تهران براساس نتایج اپلیکیشن Open Signal، از برنامه‌ی این شرکت برای تکمیل پوشش LTE تهران و ایجاد بهترین کیفیت و تجربه‌ی 4G تهران توسط این اپراتور خبر داد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۷ شهريور

کافه‌بازار در راستای توسعه‌ی بستر برنامه‌های آنی، سهم خود از پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای در برنامه‌های آنی را تا پایان سال ۹۶ به نصف کاهش خواهد داد و در این مدت سهم توسعه‌دهندگان برنامه‌های آنی از فروش درون‌برنامه‌ای را ۸۵ درصد محاسبه خواهد کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۷ شهريور

اگر کاربر Galaxy S8 بوده باشید، احتمالا تمام تنظیمات را برای یافتن امکان غیرفعال‌سازی دکمه‌ی دستیار صوتی Bixby زیر و رو کرده‌اید. خبر خوب آنکه Samsung قصد دارد امکان غیرفعال‌سازی دکمه‌ی فیزیکی اختصاصی Bixby را فراهم آورد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۷ شهريور

پخش خودکار ویدئو می‌تواند متناسب با وضعیت، آزاردهنده یا مناسب باشد و خوشبختانه Instagram محیط بینابینی بین پخش خودکار پیش‌فرض صدای ویدئو یا خاموش کردن آن یافته است. در این آخر هفته، متوجه شدیم برخی از ویدئوهای بخش Feed به صورت شنیداری پخش می شدند و حالا Instagram تائید کرده است که "این به‌روزرسانی جدید به تازگی منتشر شده است."

ادامه مطلب