ایران
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۳ شهريور

به گزارش سایت رسمی وزارت ارتباطات و فناری اطلاعات، یازدهمین اجلاس شورای سران سازمان همکاری های فضایی آسیا و اقیانوسیه (اپسکو) به میزبانی سازمان فضایی ایران صبح امروز در تهران آغاز شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۲ شهريور

به گزارش مهر وزیر ارتباطات از آغاز مذاکره‌ی وزارت خارجه برای حل مشکل تحریم‌ اپلیکیشن‌های ایرانی در فروشگاه‌های جهانی اپلیکیشن خبر داد و گفت: مخالفتی با لایو اینستاگرم وجود ندارد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۲ شهريور

قابلیتی که در رویداد معرفی iPhoneهای جدید به آن اشاره نشد، امکان شارژ شدن ۵۰ درصدی تنها در ۳۰ دقیقه در گوشی‌های iPhone X و iPhone 8 می‌باشد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۲ شهريور

از آغاز ۲۵ سپتامبر امکان دریافت macOS High Sierra امکان‌پذیر می‌گردد. طبق بررسی‌های صورت گرفته، این نسخه از سیستم‌عامل تفاوت بسیار اندکی با آخرین به‌روزرسانی پیشین ارائه شده دارد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۲ شهريور

در حالی که Apple در حال گسترش خط iPhone خود می‌باشد، به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید صورت گرفته بر روی نسخه‌ی رومیزی iTunes بر روی پلتفرم‌های Windows و Mac در حال کاهش سطح دسترسی‌ها می‌باشد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۲ شهريور

Kyle Vogt، مدیر عامل و بنیانگذار Cruise Automation، خبر بسیار بزرگ شرکت خود و مالک آن GM را منتشر کرد. GM این استارتاپ را در سال گذشته از آن خود کرده بود. خبر آن است که این دو شرکت آماده برای تولید انبوه ماشین خودران هستند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۲ شهريور

بیش از یک سال از زمانیکه Xiaomi اولین لپ‌تاپ‌های خود را عرضه کرد، می‌گذرد و به دلایل چندی این سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند، تصمیم به ساخت لپ‌تاپ‌های بیشتری دارد. پس از سری‌های Mi Notebook Air، حالا مدل تاشوی ۱۵/۶ اینچی Mi Notebook Pro وجود دارد که به لطف پردازنده‌ی مرکزی چهار هسته ای نسل هشتم اینتل، پردازنده‌ی گرافیکی NVIDIA GeForce MX150 و SSD توسعه یافته است.

ادامه مطلب