گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۲ شهريور

امروز گوگل نسبت به جریمه‌ی ۲/۴ میلیارد دلاری ضد اعتماد اتحادیه‌ی اروپا که در ماه ژوئن بر ضد این شرکت تحمیل شده بود، فرجام خواهی کرد. این حرکت احتمالا برای سال‌ها به طول می‌انجامد.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۲ شهريور

هوش مصنوعی یا هوش ماشینی (Artificial Intelligence) و یا به اختصار AI، فناوری و شاخه‌ای در علوم کامپیوتر است و به هوشی گفته می‌شود که یک ماشین در شرایط مختلف از خود نشان می‌دهد. به عبارت دیگر، هوش مصنوعی به سیستم‌هایی گفته می‌شود که واکنش‌هایی مشابه رفتارهای هوشمند انسانی از جمله درک شرایط پیچیده، شبیه‌سازی فرایندهای تفکر و استدلال و همچنین یادگیری و توانایی کسب دانش برای حل مسایل را از خود نشان می‌دهند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۲ شهريور

سامسونگ قصد دارد گوشی هوشمند انعطاف پذیر خود را به بازار عرضه کند. طبق آخرین پیش بینی ها دستگاه جدید ممکن است در سال آینده عرضه شود. طی کنفرانس مطبوعاتی که توسط مدیر واحد تجاری موبایل سامسونگ، کودونگ جین در کره جنوبی برگزار شد، وی درباره ی طرح های جدید این شرکت صحبت کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۲ شهريور

در روز رونمایی از iPhone جدید، فروشگاه آنلاین اپلکیشن App Store بسته شد. همانطور که گفته شد این گوشی در روز 21 شهریور و ساعت 21:30 به وقت تهران رونمایی شده است. در واقع، وب سایت فروشگاه همانند قبل عمل می کند و تنها زمانی که کاربر بر روی دکمه ی «خرید» کلیک می‌کند، اعلانی ظاهر می شود که فروشگاه App Store در حال به روز رسانی است.

ادامه مطلب
ایران
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۲ شهريور

به گزارش سایت رسمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر ارتباطات با اشاره به پیگیری حذف برنامه های ایرانی از گوگل و اپ استور، به ضرورت برنامه ریزی برای عدم وابستگی مطلق به برنامه های انحصاری شرکت هایی مانند گوگل تاکید کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۱ شهريور

بر اساس اطلاعات منتشر شده از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تا پایان خرداد ماه 96، اپراتور همراه اول در میزان مناطق تحت پوشش و سهم بازار مشترکان باند پهن سیار 3G و 4G برتری داشته است.

ادامه مطلب