پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۹ مرداد

مارک زاکربرگ خبر از پروژه‌ای در سال گذشته داد که Facebook را در حال کار بر روی عینک واقعیت افزوده می‌داد، اما وی جزئیات چندانی در خصوص آن ارائه نکرده بود. اما حالا با توجه به پتنت ثبت شده‌ی این شرکت، اطلاعات بیشتری در خصوص این پروژه در اختیار است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۹ مرداد

هنگامی که Volkswagen از خودروی ID Buzz خود پرده برداشت، گمانه‌زنی‌ها آن بود که سرنوشت آن مانند تمام طرح‌های مفهومی دیگر باشد: در زمان رونمایی اولیه بسیار با شکوه خواهند بود و در زمان بلند مدت با رو به رو شدن با حقایق سرد اقتصادی، ناپدید خواهند شد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۹ مرداد

اپلیکیشن روسی Prisma که به دلیل اپلیکیشن فیلتر هوشمند عکس خود شناخته شده است، در حال تغییر به کسب‌وکاری B2B می‌باشد. این شرکت نمی‌خواهد به کار اپلیکیشن خود پایان دهد، اما اعلام کرده است که قصد دارد بیشتر بر روی فروش ابزار خود به دیگر شرکت‌ها تمرکز کند.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۹ مرداد

بازی‌های درخشان و جذابی همچون Splatoon 2 و Crash Bandicoot ممکن است بالاترین فصل فروش را در قلب تابستان داشته باشند، اما تیراندازان نظامی قهوه‌ای همچنان بزرگ‌ترین فروشندگان هستند. طبق گزارش شرکت تحقیقات صنعتی، The NPD Group بازی Call of Duty با داشتن سه بازی مجزا و قرار گرفتن در لیست نمودار 20 بازی پر فروش، ماه جولای پر رونقی را تجربه کرد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۹ مرداد

Google این هفته نسخه‌ی وب Allo را راه‌اندازی کرد. نه، درست نیست. اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم Google در هفته‌ی جاری نسخه‌ای از Allo را برای مرورگر Chrome راه‌اندازی کرد، اما فقط اگر فرد در حال استفاده از اپلیکیشن آن در تلفن همراه Android باشد، امکان استفاده مهیا خواهد شد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۹ مرداد

مغز چیزی عجیب و پیچیده است. 100 میلیارد سلول عصبی دارد که به شبکه‌های ارتباطی، شامل تفکر، یادگیری، و یادآوری متصل می‌شوند. بیماری‌های نوروژنیک مانند آلزایمر در عملکرد طبیعی این نورون‌ها اختلال ایجاد می‌کند و منجر به تغییرات میکروسکوپی در مغز می‌شود که مدت‌ها قبل از ظهور اولین‌ نشانه‌های از دست دادن حافظه شروع می‌شود.

ادامه مطلب