موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۹ مرداد

کمپانی Bluboo به تازگی از گوشی هوشمند جدیدش رونمایی کرده است. از ویژگی های منحصر به فرد این محصول بدون فریم بودن صفحه نمایش و وجود 4 دوربین در دستگاه است. گفتنی است دنیای گوشی های هوشمند اولین باری است که چنین محصولی را به خود دیده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۹ مرداد

Panasonic از گوشی هوشمند ارزان قیمت Eluga I2 Active رونمایی کرد. این دستگاه به زودی با قیمت مقرون به صرفه به بازار عرضه می شود. آن طور که گفته می‌شود قیمت پیشنهادی این محصول حدود 130 دلار خواهد بود و در رنگ های طلایی، صورتی و خاکستری عرضه خواهد شد.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۹ مرداد

کمپانی ViewSonic از مانیتور جدید VP2785-4K با قابلیت پخش تصاویر 4K و با ابعاد صفحه نمایش 27 اینچی با رزولوشن تصویر 3840х2160 پیکسل رونمایی کرد. به گزارش این شرکت، محصول جدید برای عکاسان حرفه ای و ویراستاران گرافیک طراحی شده است، در واقع کسانی که اغلب با عکاسی و تصاویر ویدئویی سر و کار دارند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۹ مرداد

چندی پیش کمپانی Huawei گوشی هوشمند Honor 6A را عرضه کرد. مدیران این کمپانی در این محصول دو مولفه‌ی جذب کننده نظیر کیفیت بالا و قیمت پایین را قرار دادند. حال از نظر کارشناسان در زمینه ی گوشی های موبایل، این محصول مقرون به صرفه ترین گوشی هوشمند سال 2017 است.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۹ مرداد

بازاریابان کمپانی Google به تازگی ایده‌ی حیله گرانه ای را برای به روزرسانی سیستم عامل خود در گوشی کاربران در پیش گرفته است. بر این اساس سیستم عامل جدید Android 8.0 در تاریخ 21 آگوست و به صورت رایگان، در روز خورشید گرفتگی در گوشی کاربران آپدیت خواهد شد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۸ مرداد

هنگامی که تلویزیون هوشمند 4K سری P شرکت TCL به بازار معرفی شد، مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفت. دلیل این امر، کیفیت مناسب آن به همراه صفحه‌ای به مراتب روشن‌تر، کنتراست بهتر و دقت رنگ بالاتر، تنها با قیمتی ۶۵۰ دلاری بوده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۸ مرداد

طراح معروف، Henrik Fisker سرانجام اعلام کرده است که چه زمانی شاهد خودروی سدان التکریکی لوکس EMotion خواهیم بود. قرار است این خودرو د رویداد CES سال آینده‌ی میلادی، در ژانویه معرفی گردد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۸ مرداد

واترمارک راه‌کاری برای حفاظت از عکس‌ها و ویدئوها در مقابل نشرهای غیرمجاز آنان است. برای حذف واترمارک نیز نیازمند استفاده از نرم‌افزارهایی همچون Photoshop و قدری مهارت می‌باشد.

ادامه مطلب