گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۸ مرداد

توسعه دهندگان کمپانی Google اعلام کردند، به زودی زندگی برای افرادی که آلرژی دارند ساده تر خواهد شد. آنها برنامه ای را توسعه داده اند که مقدار آلرژی ها را در هوا تعیین می کند. این برنامه توسعه یافته به افراد مبتلا به آلرژی کمک می‌کند تا سطح مواد آلرژی موجود در هوا را در هر زمان اندازه گیری کنند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۸ مرداد

به تازگی تصاویر جدیدی در اینترنت منتشر شده که گوشی Samsung Galaxy Note 8 را در حال کارکردن نشان می دهد. گفتنی است این تصاویر توسط یکی از کاربران چینی در این شبکه منتشر شده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۸ مرداد

یکی از کارشناسان آمریکایی در زمینه ی نوآوری‌های تکنولوژیکی به این نتیجه رسیده است که گوشی هوشمند جدید LG V30 بسیار بهتر از iPhone 8 و OnePlus5 خواهد بود. وی گفت: در سال های اخیر، نوآوری در محصولات جدید Apple مجذوب کننده نیست و مارک های چینی و کره ای صد ها برابر بیشتر از این برند آمریکایی توانسته اند نظر مخاطبان خود را جلب کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۷ مرداد

Reddit در تمام این مدت با تکیه بر سادگی توانست جایگاه خود را حفظ و به مسیر خود ادامه دهد. این به معنای آن است که این سرویس جهت ارائه‌ی ویژگی‌ و قابلیت‌های بیشتر، بایستی محتاط‌تر باشد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۷ مرداد

از آغاز روز پنج‌شنبه، کاربران Instagram امکان ابراز دیگری در بخش direct message خود یافته‌اند. این کاربران می‌توانند به پست‌های اشتراک گذاشته شده در Directشان با عکس‌ها و ویدئوها پاسخ دهند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۷ مرداد

شرکت Blockchain را می‌توان محبوب‌ترین کیف پول بیت‌کوینی جهان دانست. از آغاز امروز نیز کاربران این سرویس می‌توانند کیف پول Ethereum در آن ساخته و چنین ارزی را نیز در آن ذخیره نمایند.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۷ مرداد

Microsoft در حال آزمایش رابط کاربری جدید موبایل Skype خود بر روی نسخه‌ی رومیزی Windows می‌باشد. طراحی جدید Skype نخستین‌بار در ماه ژوئن گذشته ارائه شد و بازخوردها از آن چندان مثبت نبوده است. با وجود آن، Microsoft می‌خواهد از این طراحی بر روی نسخه‌ی رومیزی Windows خود نیز استفاده کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۷ مرداد

Gab در روز جاری اعلام داشت که موفق به جذب سرمایه‌ای ۱ میلیون دلاری شده است. نیم‌میلیون دلار این مبلغ تنها در ۵ روز گذشته به دست آمده است. این شرکت این خبر را در حساب کاربری توئیتر خود عنوان داشت.

ادامه مطلب