موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۲ تير

کمپانی Samsung اخباری در مورد ارائه ی فبلت جدیدش ارائه کرده است. بر این اساس این کمپانی قصد دارد تا Galaxy Note 8 را تا پایان ماه آگوست رسما رونمایی کند. در حال حاضر تصاویر رندری از این محصول در فضای مجازی منتشر شده است. البته تحلیلگران بازار گجت، پیش فرض هایی در رابطه با طراحی این محصول ارائه داده اند. این ویژگی ها بر اساس تصاویر رندر نمی باشد، بلکه با استفاده از قاب تولید شده برای این محصول، نتیجه گیری شده است.

ادامه مطلب
امنیت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۲ تير

Electronic Frontier Foundation با بررسی عملکرد 26 کمپانی اینترنتی، چگونگی همکاری آن ها با دولت و نحوه ی ارائه ی اطلاعات به آن ها را زیر نظر گرفت. در این بین WhatsApp کمترین امتیاز را دریافت کرده است. سازمان EFF عهده دار حمایت از حقوق شهروندان در فضای مجازی است و هر سال با انجام ارزیابی، عملکرد بزرگترین شرکت های اینترنتی و رتبه بندی از بهترین تا بدترین در زمینه ی محافظت از کاربران در برابر دولت را ارائه می کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۱ تير

شرکت سازنده‌ی لوازم جانبی رایانه‌های شخصی Logitech در روز جاری اعلام داشت که شرکت Astro Gaming را که سازنده‌ی معروف هدست‌های بازی است، به مبلغ ۸۵ میلیون دلار خریداری خواهد نمود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۱ تير

Twitter در روز سه‌شنبه خبر از استخدام Ned Segal داد. Segal پیش‌تر رئیس ارشد بخش مالی شرکت Intuit و از اعضای هیئت مدیره‌ی Goldman Sachs Group بوده است. وی قرار است از اواخر ماه آگوست به عنوان رئيس بخش مالی جدید Twitter به کار خود ادامه دهد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۱ تير

Samsung از برنامه‌ی خود برای تزریق مالی استارتاپ‌های اروپایی فعال در حوزه‌ی خودرو خبر داد. این تصمیم پس از آن صورت گرفت که این شرکت صندوق سرمایه‌گذاری با نام Next را برای سرمایه‌گذاری بر روی چنین حوزه‌ای، به مبلغ ۱۵۰ میلیون دلار آماده نمود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۱ تير

استارتاپ فین‌تکی بریتانیایی Curve خبر از جذب سرمایه‌ی ۱۰ میلیون دلاری از صندوق‌های سرمایه‌گذاری Santander InnoVentures، Investec، Connect Ventures، Oxford Capital و برخی سرمایه‌گذاران شخصی دیگر داده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۱ تير

این غول اینترنت هنوز هم در راه مبارزه با قاچاقچیان تلاش می‌کند. احتمالا Google تلاش‌های خود در کاهش سایت‌های دزدان دریایی در نتایج جستجوی خود را بیشتر می‌کند، اما این کاملا مشخص است که مشکلات جدی در این استراتژی وجود دارد.

ادامه مطلب