کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۶ خرداد

Element AI استدیویی که در مونترال مستقر است اعلام کرد 102 میلیون دلار برای مقابله با مشکلات استفاده از سیستم‌های یادگیری ماشین اختصاص داد. هدایت این دور از سرمایه‌گذاری بر عهده‌ی Data Collective است که یکی از بزرگترین دوره‌های سرمایه‌گذاری بر روی یک شرکت AI تاکنون است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۶ خرداد

Intel اعلام کرد برنامه‌هایی برای حضور بیشتر تحقیقاتی و توسعه‌ی خود با یک مرکز طراحی پیشرفته‌ی جدید در بنگلور هند دارد. هند هم اکنون از بزرگترین مراکز تحقیق و توسعه‌ی غول تراشه در خارج از ایالات متحده آمریکا است و با این سرمایه‌گذاری 178 میلیون دلاری، این شرکت خبر داد که یک ساختمان هوشمند و سبز با فناوری IoT در مرکز این شهر خواهد ساخت.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۶ خرداد

ابتدا Amazon برنامه‌ی تمام اتوماتیک ساخت فروشگاه آجر و ملات خود را با استفاده از ربات‌ها اعلام کرد. پس از آن Foxconn اعلام کرد قصد دارد 30 درصد از نیروی خود را تا سال 2018 اتوماتیک کند و اخیرا Wendy اعلام کرد کیوسک‌های خودکار را به 1000 فروشگاه خود اضافه می‌کند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۶ خرداد

رابرت هوانگ مدیر اجرایی Wistron، بزرگترین کمپانی تایوانی متخصص در زمینه ی طراحی و تولید دستگاه های الکترونیکی، در نشست سالانه‌ی سهام‌داران کمپانی، برخی از اطلاعات منتشر شده در مورد ویژگی های iPhone 8 را تایید کرد. به گفته ی وی، روند ساخت و طراحی پرچمدار جدید این کمپانی با نسل های قبلی تفاوت آن چنانی ندارد در حالی که ویژگی های جدیدی مانند تکنولوژی شارژ بی سیم و حفاظت در برابر آب به آن افزوده شده است. وی افزود، اعمال تغییرات نیاز به تست روش‌های جدید خواهد داشت برای مثال ایجاد قابلیت ضد آب در نسخه های قبلی، نیاز به تغییراتی در مونتاژ گوشی خواهد داشت.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۶ خرداد

در شبکه های اجتماعی چینی اولین تصاویر از گوشی هوشمند جدید Google Pixel 2 منتشر شده است. آن طور که انتظار می رود این محصول در اکتبر 2017 رسما رونمایی خواهد شد. از ویژگی های این گوشی هوشمند صفحه نمایش بدون فریم و دوربین دوگانه است. این تصاویر توسط کاربران چینی در شبکه ی اجتماعی Weibo منتشر شده است.

ادامه مطلب
امنیت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۶ خرداد

آدریانا هال، مدیر اجرایی کمپانی Microsoft در مصاحبه ی اخیر خود اعلام کرد این کمپانی در حال آماده سازی و مقابله با موج جدیدی از حمله ی ویروس WannaCry است. در این راستا کارکنان بسته های به روزرسانی جدیدی را برای طیف وسیعی از سیستم عامل ها توسعه داده اند.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۶ خرداد

توسعه دهندگان کمپانی Quantic Dream ویدئوی جدیدی را از بازی Detroit: Become Human در صفحه ی شخصی کمپانی در YouTube به اشتراک گذاشته اند. این بازی داستان گروهی از ربات های شورشی با رهبری ربات هوشمندی به نام مارکوس را روایت می کند. در این بازی گیمر در نقش رباتی انسان نما به نام کانر به ماجراجویی و مبارزه با ربات های شورشی می پردازد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۶ خرداد

تصاویر پرچمدار جدید کمپانی Samsung، تولید کننده فناوری های هوشمند در کره جنوبی، برای اولین بار در اینترنت به اشتراک گذاشته شده است. با توجه به اطلاعات منتشر شده، Galaxy Note 8 مجهز به دوربین 13 مگاپیکسلی خواهد بود.

ادامه مطلب