کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۹ خرداد

Uber در حال مذاکره برای در اختیار گرفتن تکنولوژی و اعضای تیم استارتاپ Luxe، ارائه‌دهنده‌ی سرویس ملازم خودرو می‌باشد. طبق اخبار منتشر شده، گفت‌وگوها همچنان در جریان است و به نتیجه‌ی نهایی نرسیده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۹ خرداد

Amazon به طرح سخاوتمندانه‌ی حافظه‌ی ذخیره‌سازی نامحدود Amazon Drive پایان داد. پیش‌تر کاربران می‌توانستند هر مقدار داده بر روی سرورهای Amazon تنها با پرداخت سالانه‌ی ۶۰ دلار قرار دهند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۹ خرداد

طرح جدیدی از طرف Facebook ارائه شده که در آن اطلاعات سازمان‌های امدادی و سرویس‌های مکانی در اختیار کاربران در مناطق آسیب دیده قرار می‌گیرد؛ به عنوان مثال مکان‌هایی که افراد خود به عنوان مناطق امن مشخص کرده‌اند. این طرح پتانسیل زیادی از این نوع ردیابی با جزئیات دقیق را نشان می‌دهد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۹ خرداد

شرکت آموزشی آنلاین Coursera حدود 64 میلیون دلار در دور چهارم جذب خود، سرمایه به جمع کرده است. این دور به رهبری GSV Asset Management و با مشارکت New Enterprise Associates، Kleiner Perkins Caufield Byers، Learn Capital و Lampert Foundation است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۹ خرداد

Yahoo مقادیر نامعلومی پول در The VR Fund سرمایه‌گذاری کرد. این شرکت متمرکز به سرمایه‌گذاری بر روی بخش‌های واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و واقعیت ترکیبی است. هدف این دو شرکت نیز سرعت بخشیدن به صنایع AR و VR است.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۹ خرداد

همانطور که سخنگوی بخش ارتباطات بین الملل Facebook اشاره می کند، توسعه دهندگان این کمپانی به زودی برنامه ای را بر روی این شبکه ی اجتماعی راه اندازی می کنند که می تواند سبب شناسایی خلق و خوی افراد در لحظه شود. به گفته ی کارشناسان موفق Facebook، کاربران در درجه ی اهمیت بالایی قرار دارند و این شرکت تلاش می کند تا تجربه ی آنان را از فضای مجازی لذت بخش تر کند.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۹ خرداد

در سایت رسمی کمپانی آمریکایی eBay، تعداد محدودی از کفش های کمپانی Apple را به صورت مزایده برای فروش قرار داده است. قیمت پایه ی مزایده ی این جفت کفش منحصر به فرد و کلکسیونی از 15 هزار دلار شروع می شود. این محصول در تاریخ 6 ژوئن بر روی سایت این کمپانی قرار گرفته است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۹ خرداد

مسافران از این پس می توانند در فرودگاه دبی از تلفن های هوشمند خود به جای گذرنامه استفاده نمایند. این نوآوری به واسطه ی استفاده از Smart UAE Wallet میسر خواهد بود و سبب خواهد شد تا مسافران بدون وقفه و به سرعت هویت خود را تایید و فرودگاه را ترک نمایند.

ادامه مطلب