گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۲ فروردين

ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) امروز شاهد بازگشت خدمه ی پنجاهمین سفر بلند مدت اکتشافاتی-فضایی توسط سفینه ی "Union MS-02" به زمین می باشد. این خبر امروز دوشنبه توسط مرکز کنترل ماموریت (MCC) منتشر شده است.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۲ فروردين

دانشمند بیوشیمیست، مروه اوهانیان معتقد است که یک فرد می تواند بر روی بیوشیمی خود تاثیر بگذارد. وی همچنین اعلام داشته است دانش بیوشیمی بر پایه و اساس وجودی هر انسان است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۲ فروردين

به تازگی در اینترنت اخباری منتشر شده که حاکی از آن است دانشمندان توانسته اند با طراحی رباتی و با استفاده از شواهد موجود، به افشای ماجرای قتل بپردازند. به گفته ی دانشمندان این ربات از دقت بالایی در تجزیه اطلاعات و مدارک برخوردار است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
مریم طاهری۰:۵ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۲ فروردين

تولید کننده های بسیاری تا کنون دوربین های 360 درجه طراحی و به بازار عرضه کرده اند، از جمله سامسونگ که اخیراً شاهد رونمایی از نسل جدید دوربینش بودیم، آن هم با قابلیت ضبط ویدیوهای 4K شیائومی هم وارد میدان شده و اولین دوربین خود از این نوع را رونمایی کرده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۱ فروردين

Volkswagen در نظر دارد با سرمایه‌گذاری ۱۸۰ میلیون دلاری بر روی استارتاپ هوش مصنوعی چینی Mobvoi بتواند تکنولوژی هوشمندسازی را وارد خودروهای خود نماید.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۱ فروردين

شرکت Toshiba و دولت ژاپن قصد دارند واحد ساخت تراشه‌ی این شرکت به خریداری ژاپنی واگذار گردد، اما خریداران خارجی بیش از هر چیزی مصمم به در اختیار گرفتن این شرکت بوده‌اند.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۱ فروردين

اگر شرکت شما از سرویس راهنمای IBM استفاده می‌کند، نباید تعجب کنید که اگر سری بعد به واحد دپارتمان IT خود تماس گرفتید، Watson پاسخ تلفن شما را بدهد.

ادامه مطلب