نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۹ فروردين

شرکت Yahoo امروز در رابطه با مزایای نسخه‌ی به‌روزرسانی شده‌ی فناوری جستجو خود اطلاعات بیشتری در اختیار قرارداد؛ تکنولوژی‌ که اخیرا برای نسخه‌های وب، iOS و Android در دسترس قرارگرفته است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۹ فروردين

در طول آخر هفته‌ی گذشته سرویس مهاجرت و شهروندی ایالات‌متحده (USCIS) دستورالعمل جدیدی را که مانع از صدور ویزای H-1B برای برنامه‌نویسان کامپیوتری می‌شد آرام و در سکوت خبری صادر نمود.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۹ فروردين

هنگامی که Periscope سال گذشته امکان پخش ۳۶۰ درجه‌ی خود را ارائه نمود، ابتدا تنها آن را در اختیار تعداد محدودی از کاربران قرار داد. اما این محدودیت هم‌اکنون برداشته شده است.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۹ فروردين

تعداد زیادی از گوشی‌های Android در معرض خطر حمله‌ای قرار دارند که از سیگنال‌های Wi-Fi برای کنترل کامل این چنین دستگاه‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۹ فروردين

YouTube قصد دارد اطمینان حاصل کند که محتوای بعضا کم‌مخاطب تولید شده توسط کاربرانش در کنار تبلیغات شرکت‌های بزرگ قرار نمی‌گیرد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۹ فروردين

هنگامی که Samsung پرچم‌دار جدید خود، Galaxy S8 Plus را معرفی می‌کرد، تنها در مورد نسخه‌‌ای که دارای ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۴ گیگابایت رم بود سخن به میان آورد. اما به نظر می‌رسد که Galaxy S8 Plus نسخه‌های قدرتمندتر دیگری نیز می‌باشد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۹ فروردين

به نظر می‌رسد Samsung به دوران خوبش بازگشته است. در گزارشی که به تازگی از سوی این شرکت منتشر شده، این شرکت بالاترین سود خود را در ۳ سال گذشته تجربه می‌کند و انتظار می‌رود عرضه‌ی موفقیت‌آمیزی نیز در انتظار پرچم‌دار جدید این شرکت یعنی Galaxy S8 باشد. این شرکت همچنین رشد بالایی در سود عملیاتی خود برای سه ماهه‌ی نخست سال مالی جاری پیش‌بینی می‌کند.

ادامه مطلب
پوشیدنی
مریم طاهری۵:۱۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۹ فروردين

یکی از محصولاتی که موفق شد در بازار ساعت‌ هوشمند به‌ خوبی بدرخشد و باعث رشد این بازار شود، اپل واچ است که انتظار می ‌رود کمپانی اپل در آینده از نسل سوم آن رونمایی کند.

ادامه مطلب