تکنولوژی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۹ فروردين

کمپانی Adidas چند وقتی است که با تکنولوژی عصر حاضر همگام شده و تولید کفش های ورزشی را در صنعت چاپ سه بعدی تجربه می کند. حال این کمپانی آماده است کفش های کتانی جدید خود با نام Futurecraft 4D را که با استفاده از فناوری 3D پرینتر تولید شده اند را به بازار معرفی کند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
مریم طاهری۳:۸ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۹ فروردين

پس از انتشار تعدادی اخبار و تصاویر ، کمپانی چینی نوبیا از موبایل میان رده جدید خود «Nubia Z17 mini» رونمایی کرد. با اینکه این موبایل در گروه میان رده ها قرار دارد، اما شرکت سازنده ۶ گیگابایت حافظه رم و یک دوربین با لنز دوگانه در پشت آن برای در نظر گرفته است.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۹ فروردين

متخصصین Samsung Group به صورت کاملا حرفه ای طراحی گوشی های هوشمند خود را به سمت رقیب اصلی خود یعنی Apple نزدیک می کند. در پرچمدار جدید Galaxy S8 نیز برخی از ویژگی ها از گوشی های آیفون کپی برداری شده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۸ فروردين

شاید این خبر بهت و تعجب دارندگان کارت‌های گرافیکی نسل قبلی Titan X را در پی داشته باشد، اما NVIDIA پس از معرفی کارت گرافیکی GTX 1080 Ti با کارایی به مراتب بهتر و آن هم تنها به ازای نیمی از قیمت مدل پیشین، اقدام به معرفی محصول جدیدی به نام Titan Xp نموده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۸ فروردين

دادگاهی در چین شرکت Samsung را محکوم به پرداخت ۱۱.۶ میلیون دلار به Huawei Technologies به دلیل آنچه نقض استفاده از مجوزها نامیده، نموده است. این مورد را می‌توان اولین پیروزی شرکت چینی در مقابل Samsung در یک دعوی حقوقی دانست.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۸ فروردين

در حالی که کاربران همچنان نمی‌دانند دقیقا چه محتوایی را به صورت زنده بر روی Facebook منتشر کنند و حتی تنها از این قابلیت برای انتشار صحنه‌های جرم و حوادث استفاده می‌کنند، Facebook اعلام کرده است که یک‌پنجم از ویدئوهای منتشر شده بر روی این شبکه‌ی اجتماعی به صورت زنده می‌باشد.

ادامه مطلب