کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۸ فروردين

طبق گزارشات منتشر شده Lyft به منظور پشتیبانی هر چه بیشتر از سرویس مسیر اشتراکی خود اقدام به جذب سرمایه نموده است. به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران مبلغ ۵۰۰ میلیون دلار علاوه بر مبالغ پیشین خود و به دلیل رشد بازار و رقابت با Uber بر روی Lyft سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۸ فروردين

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، تجارتی بزرگ محسوب می‌شود. علاوه بر ارزش غیرقابل لمس توسط این رسانه‌های به خدمت گرفته‌شده، درآمد حاصل از تبلیغات جهانی در آن‌ها به رقمی بالغ بر 25.14 میلیارد دلار در سال 2015 رسید و طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است که این مبلغ به 41 میلیارد دلار در سال جاری افزایش یابد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۸ فروردين

Amazon امروز صبح خبر از راه‌اندازی Amazon Cash داد، سرویس جدیدی که به مشتریان امکان اضافه نمودن پول نقد به تتمه‌ی حساب Amazon.com خود را از طریق نشان دادن بارکدی دریکی از فروشگاه‌های مربوطه می‌دهد. پس‌ازآن سریعاً پول نقد به‌حساب آنلاین Amazon آن‌ها واریز می‌شود. این شرکت می‌گوید که سرویس مذکور از افزودن هر مبلغی میان 15 تا 500 دلار در هر تراکنش پشتیبانی می‌کند.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۸ فروردين

اگر درگذشته نیز با اینترنت سروکار داشته‌اید حتماً نام McAfee را به خاطر می‌آورید. آنتی‌ویروسی که به‌عنوان خط دفاعی میان شما و دنیای اینترنت عمل می‌کرد و با اعلانات popups پی‌درپی به شما یادآوری می‌کرد که هک نشده‌اید و یا آنکه هنوز چنین اتفاقی رخ نداده و این در صورتی ادامه دارد که حق اشتراک خود را مجدداً پرداخت کنید.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۸ فروردين

کمپانی Apple نسخه ی به روزرسانی شده ی کامپیوتر های رومیزی Mac Pro را ارائه کرد. از ارائه ی اولین نسخه ی این دستگاه 4 سال می گذرد و این اولین به روزرسانی کمپانی خواهد بود. گفتنی است این کمپانی طراحی و شکل Mac Pro را تغییر نداده فقط عناصر فنی آن را تغییر داده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۸ فروردين

کارشناسانی از موسسه ی DisplayMate با بررسی و ارزیابی کیفیت صفحه نمایش پرچمدار جدید سامسونگ Samsung Galaxy S8، آن را مجهز به بهترین صفحه نمایش تلفن همراه در بازار نامگذاری کردند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۸ فروردين

کمپانی Xiaomi از سومین نسل تبلت های اندرویدی Mi Pad پرده برداری کرد. این تبلت دارای صفحه نمایش 7.9 اینچی، بدنه ی فلزی و 64 گیگابایت حافظه ی داخلی می باشد. Xiaomi Mi Pad 3 مجهز به دو بلند گو در پنل پشتی خود می باشد.

ادامه مطلب