نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۴ فروردين

شاید Foursquare چون گذشته در دیدرس نباشد اما همچنان سرویسی فعال است و با خداحافظی فاصله‌ی زیادی دارد. این سرویس که به ارگان تجزیه‌وتحلیل تجاری قدرتمندی بدل شده است، API و داده‌های محلی خود را به سرویس‌های دیگری از قبیلCapital One، Twitter و Microsoft می‌فروشد. حال این سرویس‌ها جهت تجزیه‌وتحلیل به Foursquare Analytics که مکانی شبیه به Google Analytics dashboard می‌باشد، منتقل می‌شوند تا تعداد بازدیدهای کاربران به‌جای داده‌های مرور شده اندازه‌گیری شود.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۳ فروردين

Facebook در نظر دارد پلتفرم استریم پخش زنده‌ی ویدئویی خود را گسترش دهد و امکان انتشار زنده‌ی ویدئو در Facebook را مستقیما از رایانه‌ی رومیزی و یا ‌لپ‌تاپ کاربر مقدور سازد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۳ فروردين

Samsung در روز جاری اعلام داشت که نسخه‌ی جدید ساعت هوشمند Gear G3 Classic این شرکت که دارای سیستم‌عامل Tizen می‌باشد، مجهز به امکان ارتباطی 4G LTE می‌گردد. افزودن امکان LTE به نسخه‌ی Classic این ساعت هوشمند آن را هم‌رده‌ی Gear S3 Frontier قرار می‌دهد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۳ فروردين

بازار پلتفرم‌های موجود برای توسعه‌ی وب‌سایت‌ها و انتشار آنلاین را می‌توان تا حدودی اشباع شده دانست. جایی که سرویس‌هایی چون WordPress، Wix، Zoho، Weebly و Sqaurespace حضور دارند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۳ فروردين

اپلیکیشن اشتراک عکس و ویدئوی Instagram به تازگی اعلام داشت که این سرویس دارای ۱ میلیون تبلیغ‌دهنده‌ی فعال می‌باشد. در حالی که در ماه سپتامبر سال میلادی گذشته این آمار ۵۰۰ هزار بوده است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
مریم طاهری۱۳:۴۸ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۳ فروردين

قطعا برای شما هم این شرایط پیش آمده که محل پارک شدن خودرو را فراموش کنید. امروزه بسیاری از گوشی ‌های هوشمند و همچنین ساعت ‌های هوشمند ویژگی ‌ها و اپلیکیشن‌ هایی دارند که این مشکل را حل می ‌کنند.

ادامه مطلب